Esti suparat?

30 07 2009

Aceasta fraza incepe sa ma calce pe nervi.

Ma tot lovesc de o treaba in ultimul timp. Felul meu de a fi ma face ca uneori sa fiu foarte vesel si vorbaret iar alteori sa fiu foarte tacut.

Nu ma simt rau nu am nimic pe suflet pur si simplu stau si nu ma gandesc la nimic si la tot in acelsi timp. Adica las gandurile sa zboare prin minte fara sa le controlez. Normal ca in acest timp pe fata nu am nici o expresie pe fata. Nici nu am chef de vorba, ca nu simt nevoia sa ma concentrez asupra unei chestii punctuale. Cred ca e un fel de repaos pentru minte isi face si ea de cap. Aceste stari pot sa dureze cateva ore sau cateva minute nu e o regula.

Acum problema e ca inevitabil apare intrebare, dc am ceva, dc ma supara ceva. Nu ma deranjeaza asta, ci faptul ca atunci cand spun nu, nu sunt crezut. Si urmeaza un fercus d-asta la 5 minute, „dar ce ai de ce esti trist”. Pana imi vin dracii… „de pula sa ma treci strada”.

Atunci normal vine partea, „vezi stiam eu ca esti nervos”. Pai cum dreak sa nu ma enervez dc eu vreau sa fiu lasat in pace ca imi e bine asa si tu ma futi ritmic dc sunt suparat. Daca esti handicapat si obisnuiesti sa faci pe suparatul ca sa fii bagat in seama asta nu inseamna ca toti fac asa. Eu un fac asta, dc sunt suparat zic ba ce suparat sunt nu astept investigatii de detectiv. Dar nu ai cu cine sa te intelegi mai ales femeile au treaba asta cu paranoia.

Daca stai asa ai ceva cu ele in mintea lor complicata. Daca am ceva cu tine iti spun, sunt barbat, nu il joc pe Hamlet aici sunt simplu doua poziti on/off. Daca ma intrebi raspund nu stau sa ma cac pe mine in jocuri de culise. Nu ai cu cine sa te intelegi trebuie sa zambesti fortat acolo, ca sa fii lasat in lumea ta.

Eu unu nu am chef de teatru, si asa joaca toti in jur fel de fel de roluri si mai sunt si actori prosti. Daca simt sa stau posac asa stau si ma simt bine asa. Daca nu am nimic de spus tac nu o sa o ard in discutii despre vreme de dragul de a evita tacerea. Tacerea e de aur sa ne mai imbogatim si noi.

Nu stiu cum sa impac si capra si varza (dar pot „sa ma fac varza sa vad cine sta capra” ). Ca de vorba buna lumea nu intelege, apoi e clar ca daca sta unu asa pare ciudat dar ce treaba am eu ? Nu o sa ma fortez sa fac altfel decat simt…

Deci nu, nu sunt suparat asa e fata mea trista si sunt vesel pe dedesupt mai ales daca sunt supt. Si nu mai vreau sa aud aceasi intrebare de doua ori chiar daca e sub alta forma o sa primeasca acelasi raspuns.

Acțiuni

Information

17 responses

30 07 2009
jojo action satisfaction

„Dar totusi..spune-mi ce te supara”

30 07 2009
vreauultimulloc

Moartea balenelor ma nelinisteste. Si subtierea calotei glaciare nici somn nu mai am…

30 07 2009
puck

sigur nu ai nimic?

30 07 2009
VreauUltimulLoc

Daca sunt te bagi sa ma inveselesti?

30 07 2009
volent

auliuuuu….ce om , domnule, ce om! lumea-i poarta de grija iar el se enerveaza din cauza asta. dificil om. :)))

30 07 2009
VreauUltimulLoc

Nu vreau sa imi poarte nimeni de grija cand ma doare ceva chertzai eu. :).

30 07 2009
volent

ei, nush daca am mai zis, da’ noi, fomeile, tot credem ca in mintile voastre se egzista totusi neste chestii, trestii, chelcashoza , si d-aia va intrebam cele doo intrebari: „la ce te gandesti?” si „esti suparat?”. nu putem intelege domnule ca nu e nimic:) (adica ca nu sunteti suparati aimiin:) )

30 07 2009
VreauUltimulLoc

Deci recunosti ca sunteti neintelegatoare? Acceptarea e primul pas :D.

30 07 2009
Anca

Bai, sincera sa fiu nu ma intereseaza daca esti suparat, obosit, nemancat sau… altele. Tot ce ma intereseaza e sa ma faci sa rad daca sunt cu capsa pusa :D. Nu sunt neintelegatoare, sunt doar egoista.

31 07 2009
VreauUltimulLoc

Se face :).

31 07 2009
volent

hehe, mi-a placut cum ai intors-o din condei:)))

31 07 2009
deA

Nici eu nu suport intrebarea cu „Da’ ce ai? De ce esti suparata?” si intotdeauna reactionez agresiv la ea.

Dar cand sunt de partea cealalta a intrebarii, nu sunt neintelegatoare. O fac pentru ca imi pasa de cel de langa mine. De fapt, nici nu intreb pe oricine. Daca nu sunt indragostita de „iubit”, nu il intreb de ce arata ca si cum i s-ar fi inecat corabiile. Mai ales ca eu nu sunt cu el ca sa ma plictiseasca cu nimicurile lui. Dar daca il iubesc (trust, been there, done both of them), normal ca il voi intreba ce s-a intamplat, poate il pot ajuta, poate il pot face sa se simta mai bine. Daca refuza sa imi spuna, normal ca nu insist – este barbat, are orgoliul lui. In plus, poate este suparat ca i-a refuzat avansurile vreo blonda cu ochii albastrii si atunci chiar ca nu vreau sa stiu.

31 07 2009
vreauultimulloc

Pai nu, ca eu spun numai cand chiar nu sunt suparat dar asa simt sa stau tacut. Vreu sa fiu crezut ca nu am nimic, nu sa fiu intrebat de 7 ori din compasiune.

31 07 2009
volent

pai te intreaba o data ca sa vada de esti suparat, si de-i raspunzi ca nu, insa arati ca si cum ai fi suparat isi zice-n gand: eee..pai daca-i asa , atunci hai sa-ti ofer motiv sa fii suparat ! ia sa-l toc la cap cu intrebarile, sa aiba motiv sa fie suparat:)))
(cand eram mica, si o mai altoia mama pe sora-mea, eu, din spirit de solidaritate, plangeam alaturi de ea. mama, se uita la mine si-mi zicea: poate-ti trag si tie vreo doua la fund, ca sa si de ce sa plangi! 🙂 )

3 08 2009
VreauUltimulLoc

Si acum te mai miri de ce iti face mama tot felul de faze :)). Cred ca abia asteapta sa vina caldura si sa ia furtunul ….

3 08 2009
simplis

„Frate, ai dreptate,unii nu-nteleg si basta”
Nevasta-mea a lucrat o vara in state. zicea ca daca stateai sa te gandesti la ale tale imediat aparea unu s-o’ntrebe de ii suparata.
Da’ am patit si io de-astea de care zici, in special de la neamuri, cunostinte – oameni care de fapt nu ma cunosc sau care nu-s obisnuiti sa vada oameni care-s impacati cu ei si n-au prea multe nevoi: li se pare ca ceva e in neregula.

4 08 2009
porcusorul Radioactiv

Am primit asta pe mail. mi se pare graitoare:

Bonnie and Clyde (in Louisiana, în maşină, înainte să fie prinşi)

– Clyde, la ce te gândeşti?
– Bonnie, nu vezi că ne urmăreşte potera? Capul la cutie că aştia încep să tragă!
– Clyde, cred că nu mă mai iubeşti. Nu ne mai inţelegem ca la inceput. Ai pe altcineva?
– Bonnie, au inceput să tragă, taci dracului din gură şi fereşte-te de gloanţe!
– Clar că ai pe alta, ia zi-mi, de cât timp mă inşeli, porcule şi măgarule? Cu cine mă înşeli? Cu Jane? Cu aia, mă?

Lasă un răspuns

