Antipatia

6 07 2009

Am si eu o problema.

Antipatiile fara motiv. In general sunt o persoana foarte sociabila dar manifest niste antipatii fara motiv putine la numar e adevarat dar …

Ma consider un om echilibrat si care nu face nimic fara motiv insa nu reusesc sa gasesc motivul real pentru aceste antipatii.

Amuzant e ca desi imi dau seama ca nu am dreptate tot barfesc sau fac glume pe seama oamenilor pe care ii antipatizez si nu ma pot opri.

Pur si simplu nu imi place de fata lor si imi vine sa ii iau la suturi pe unde ii vad. Cum se explica treaba asta ma depaseste.

Rau nu sunt nedrept nu sunt subiectiv in general nu sunt dar daca sunt nedrept fata de astia mai simt chiar bine. Normal ca atunci cand antipatiezezi pe cineva ti se pare si ca orice ar face e prost si iti intareste mai mult antipatia. Daca stie cineva solutia pentru aceasta dilema sunt curios sa o aflu.

In principal am identificat anumite trasaturi fizice si de comportament care imi genereaza antipatia desi nu am obiceiul sa judec oamenii dupa aspect si nici dupa prima impresie dar nu reusesc sa ma controlez fata de cateva personaje punctuale.

Pur si simplu ma enerveaza prezenta lor nu vreau sa ii cunosc mai bine sa le vad si partile bune nu vreau sa fiim prieteni indiferent cat de prietenosi sunt ei cu mine. Orice secunda in preajma lor mi se pare ca e o secunda din viata mea pe care am pierdut-o fara sens.

Oare sa incerc mai mult sau sa imi bag p… si sa ii evit cat mai mult.