„Nimic lasa”

21 07 2009

Ce nu suport este cand cineva incepe sa zica ceva si apoi baga un „nimic lasa” sau „nu conteaza”.

Eu nu spun sa nu ai ganduri proprii sau intime sau chestii pe care nu esti dispus sa le impartasesti cu altcineva. Dar daca ai inceput sa zici ceva inseamna ca ai considerat ca trebuie sa stiu si apoi ai ajuns tot tu la concluzia ca nu e important pt mine. Daca prima concluzie iti apartine a doua e a mea, asa ca  nu baga „nimic lasa” ca iau foc.

Asta e un fel de „e pula esti prea prost tu sa intelegi” sau ceva de genul. Zii ce kkt ai inceput, fie el bun sau rau ca deja ai trezit monstrul curiozitatii si cu asta e periculos sa te joci si sa il lasi nesatisfacut. Plus ca deja ma enervez cand stau sa ma rog de cineva sa imi spuna ce vroia sa zica. Nici nu mai am rabdare sa trec prin toate etapele. Acum spun de la inceput ai doua variante sa imi spui sau sa nu imi mai spui nimic.

Mi-a mai trantit o gagica o data replica care i-am dat-o eu o data intr-o alta situatie „daca vrei pot sa te mint ceva”. Nu conteaza minte-ma dar minte-ma frumos.

Eu cand sunt curios sunt mai rau decat atunci cand sunt furios sau gelos. Primele le mai controlez dar curiozitatea nu, e periculoasa rau. Daca nu esti dispus sa imi satisfaci curiozitatea singura mea masura de aparare e sa nu mai fiu curios cu nimic fata de tine. Daca nu esti dispus sa imi spui ce ma intereseaza fie ca e aberatie sau nu, nu mai sunt dispus sa te ascult in nici o alta privinta. Am putine fixatii (desi carcotasii zic ca am multe :)) ) dar alea care le am le tratez cu atentie ca sunt ala mele =)).