Post fara scop.

27 07 2009

Am vazut oameni care se plang vara de caldura si iarna de frig.

Ridica pumnul in fata intolerantei.

Critica incultura cu expresii ce contin injuraturi si urari de moarte in chinuri.

Predica respectul pentru cei din jur cu blesteme.


Nu sunt eu ala care sa incerce indreptarea gandirii cuiva decat daca imi cere explicit parerea. Cu toate acestea din punct de vedere stiintific raman perplex in fata unei astfel de atitudini ilogice.

Sunt genul de om care nu e deprimat niciodata. Unde lucrez primesc bani, multi putini aia sunt dc vreau mai multi trag mai tare. Unde ofer prietenie mi se intoarce prietenie unde ofer iubire primesc inapoi iubire. Cand am incredere nu e insealata asa ca am incredere in toti. Totul mi se pare corect si totusi nu imi inchipui ca  e meritul meu, totul e de la Dumnezeu.

Daca reusesc sa ajutat cu un sfat ma simt multumit. Nu vreau medalii, nu vreau aplauze, nu vreau valori materiale. In viata apreciez strangeri la piept sincere si zambete cu subinteles. Nu am nevoie de nimic, am tot, m-am nascut implinit si viata e frumoasa, totul merge cum ar trebui. Majoritatea oamenilor sunt buni inteligenti si sensibili.

Sa ma beti la oua de paranoici cei care mereu aveti impresia ca suntei nedreptatiti. Ce plm o ardeti emo? Aveti tot ce va trebuie doar ca voi suntei handicapti si aveti impresia ca va trebuie altceva… sunteti niste muisti :).

A si imi place sa vorbesc urat, si o fac fara rautate, pentru ca ma amuza si nu vad in asta un pacat, cei puritani sa imi arate crucea .

Nu incerc sa educ pe nimeni nu incerc sa corectez sunteti bine asa cum sunteti cu totii.

Sunt multe clisee in jur care ajung sa ne satureze incat nu mai suntem deschisi la nici un fel de informatie. Fiind nemultumit generezi nemultumire, asta nu e rau, e calea ta, nu ma opun eu la asta. Fiecare merge pe drum cum vrea, unii vor sa mearga vaitandu-se altii cu fruntea sus si zambetul pe buze e pur o optiune de gust. Cand te uiti in gradina altuia ajungi sa ti se para ca ce are el bun iti lipseste tie dar nu vezi niciodata ce face pt asta. Poate ca pachetul complet nu te mai satisface.

Sar de la una la alta dar pastrez ideea, nu indem pe nimeni sa fie optimis. Fi pesimist daca iti place tristetea . Nu te mira cand din lipsa de incredere, nemultumire si vesnica dezamagire nu „castigi la loto”, nu inseamna ca viata e nedreapta.

Inseamna ca e prea dreapta inseaman ca iti da ceea ce semeni iti intoarce ce ai cerut. Ar fi nedrept altfel.

Ce vrei primesti. Cand ai ceva ce nu iti place incerca sa iti aduci aminte cand ai cerut si de ce?

Acțiuni

Information

11 responses

28 07 2009
volent

fara scop , fara scop, insa as da niste banuti sa aflu mai mult din gandurile care te-au indemnat sa scrii asta:)
sa stii ca aerul tau tonic se simte din ce scrii! am vazut si eu vreo doi trei din astia carora le ploua intr-una si cand nu le ploua fac ce fac si improasca cu noroi ; da-i incolo ca mie mi-e mila de ei….

28 07 2009
VreauUltimulLoc

Nu trebuie sa dai nimic trebuie doar sa intrebi.
Am ajuns sa scriu asta,pt ca am vazut la multi oameni din jur ca exista o mare dezamagire fata de viata si o impresie ca lucrurile sunt nedrepte.
Dar in acelasi timp si un miopism cand e vorba de ceea ce facem ca sa schimbam situatia. Si e fara scop pt ca nu poti sa schimbi punctul de vedere al cuiva pana nu vrea el insusi.
Si pt a vrea trebuie sa ajunga la capatul rabdarii de multe ori si atunci sa inteleaga ca e posibil sa ia atitudine.

30 07 2009
Adelina

adica nu era caterinca?
tu chiar vorbeai serios mai sus?
cui ii pasa?
pentru 3 secunde am crezut ca faci caterinca de cocalari ( oups )

30 07 2009
VreauUltimulLoc

Eu nu am nimic cu cocalarii. Fiecare dupa posibilitati.
Personal nu mi-a facut nici unul nimic rau asa ca pot sa isi puna ochelarii de soare noaptea sa isi orneze bmw-ul cu cruciulite si sa puna tricouri mulate peste burti umflate e dreptul lor.

Nu stiu cui ii pasa de fapt nimic din ce scriem nu are scop cel putin nu poti sa il gasesti cand scrii poate ca are rezultate dar nu cred ca pot fii anticipate.

In general vb serios dar imi place sa fac glume in timpul asta nu am gasit inca un subiect serios pe marginea caruia sa nu fac glume.

31 07 2009
Cyuba

din cate am inteles eu postul asta nu e o gluma. oricum multi citesc putini pricep. la un moment dat si eu am avut trairi ca e prea multa mizerie si ca nu se intampla nimic bun. asta e din cauza faptului ca suntem bombardati cu informatii superficiale din toate partile si nu vedem partea frumoasa a vietii. oricum ai dreptate cu ce vrei aia primesti. am citit zilele trecute o povestioara care se potriveste perfect la postul fara scop (as pune link dar nu stiu daca e permis).

numai bine
cyuba

3 08 2009
VreauUltimulLoc

E permis sa pui ce vrei, asa ca pune ca m-ai facut curios :).

3 08 2009
Cyuba

http://www.burzum.org/eng/library/perth.shtml

o povestioara scurta si la obiect.

numai bine,
cyuba

3 08 2009
vreauultimulloc

Nice.

10 08 2009
soseta

citind articolu asta si pe cel care-i urmeaza cronologic am constatat ca semanam..si atat

13 03 2010
Adryan

Tocmai vroiam sa ma omor, si cand am citit articolul tau mi-a revenit pofta de viata. Asa ca articolul tau a avut un scop :)). Si acum serios … asa este … avem un drum de dus … nu l-am ales noi … dar trebuie sa-l facem … si este alegerea fiecaruia cum vrea sa-l strabata: multumit sau ne. Si acum previzibilul … ma bucur ca nu a aparut nimeni pe aici care sa faca pe desteptul .. m-am plictisit de d’astia care dau din cap intelept si vorbesc prostii. Si m-am plictisit si yo sa-i judec pe altii … mi-e sila sa-i judec .. mi-e lene si greatza .. fie ei cocalari sau ne. Viata-i frumoasa…

13 03 2010
VreauUltimulLoc

La mai mare ;).

Lasă un răspuns

