Antipatia

6 07 2009

Am si eu o problema.

Antipatiile fara motiv. In general sunt o persoana foarte sociabila dar manifest niste antipatii fara motiv putine la numar e adevarat dar …

Ma consider un om echilibrat si care nu face nimic fara motiv insa nu reusesc sa gasesc motivul real pentru aceste antipatii.

Amuzant e ca desi imi dau seama ca nu am dreptate tot barfesc sau fac glume pe seama oamenilor pe care ii antipatizez si nu ma pot opri.

Pur si simplu nu imi place de fata lor si imi vine sa ii iau la suturi pe unde ii vad. Cum se explica treaba asta ma depaseste.

Rau nu sunt nedrept nu sunt subiectiv in general nu sunt dar daca sunt nedrept fata de astia mai simt chiar bine. Normal ca atunci cand antipatiezezi pe cineva ti se pare si ca orice ar face e prost si iti intareste mai mult antipatia. Daca stie cineva solutia pentru aceasta dilema sunt curios sa o aflu.

In principal am identificat anumite trasaturi fizice si de comportament care imi genereaza antipatia desi nu am obiceiul sa judec oamenii dupa aspect si nici dupa prima impresie dar nu reusesc sa ma controlez fata de cateva personaje punctuale.

Pur si simplu ma enerveaza prezenta lor nu vreau sa ii cunosc mai bine sa le vad si partile bune nu vreau sa fiim prieteni indiferent cat de prietenosi sunt ei cu mine. Orice secunda in preajma lor mi se pare ca e o secunda din viata mea pe care am pierdut-o fara sens.

Oare sa incerc mai mult sau sa imi bag p… si sa ii evit cat mai mult.

Acțiuni

Information

17 responses

6 07 2009
jojo action satisfaction

e..asa era si cand te-am vazut prima data..si uite acu ce drag ne e de tine..

6 07 2009
VreauUltimulLoc

Da dar mie nu mi-a trecut prima impresie… tot basit te gasesc =)).

6 07 2009
volent

da-mi voie sa cred ca nu doar pentru ca nu-ti place de fata lor ii iei la suturi. au facut ei ceva mai mult, niste gesturi, niste comportamente,//i-ai vazut in mai multe situatii….

6 07 2009
VreauUltimulLoc

Pai cumva e o suita de „calitati” pe care un le inghit dar nu e ceva ce pot sa definesc clar. Adica nu stiu daca multe din ele nu incep sa imi displaca din momentul in care le asociez cu respectivii.

6 07 2009
Ade

eh, se spune „eu nu sufar de nebunie ma bucur de ea”
de ce sa „tratezi” ceva care in orice moment iti aduce un zambet sadic pe bot? ca tu poti iar ei nu!
ahaha, daca n-as putea sa fac, poate la un nivel mult mai inalt ca tine, ceea ce descrii tu mai sus, as face parte din restu
si farmecu meu unde ar mai fi? ca in pula sunt anosta

6 07 2009
VreauUltimulLoc

Pai momentan nu ma opun ca nu stiu cum.

6 07 2009
femeiadeservici

pai si de ce te gasi acu’ sa inveti cum sa te opui? nu tre’ sa ne placa toata lumea si fii tu sigur ca si cei pe care ii gasesti tu antipatici, nu ti-ar ridica statuie..ca asa se intampla,nu ne plac oamenii la care simtim o respingere,si deobicei e reciproc.Eu mai am niste fluturasi si nu pot sa ma abtin sa nu ma uit obsesiv la cate o chestie pe care o fac unii,gen se scarpina in cap,sau au un cos(a se citi paner) pe umaru’ drept..ei si de acolo formez adevarate obsesii si oricum nu am cum lega prietenii mari.(a se intelege ca prietenii pot avea culturi intregi de cosuri,raman prietenii mei,vorbesc de new enter-uri:)

7 07 2009
VreauUltimulLoc

Ma sa imi placa toti nu vreau dar sa nutresc antipatie sincera pentru cineva fara motiv mi se pare deplasat. Eu nu vreau sa ma mandresc cu faptul ca nu suport ceva, vreau sa fiu om.

7 07 2009
volent

hehehe…si eu am vrut sa fiu om. am un nene colaborator la firma unde salahoresc eu. vina rar. dar de la inceput am nutrit cele mai neplacute sentimente pt el. nu-mi explicam de ce. si, ca si tine, am incercat sa-mi explic si sa elimin prejudecatile in caz ca le descopar. intr-o zi m-am sfortat sa-l suport langa mine. si mi-am dat seama ce nu-mi place in primul rand la el. vorbeste peltic. intr-un mod care ma scoate din minti. ei..dupa descoperire, mi-am zis ca gata, am terminat cu antipatia. ei as…la fel dom’le, la fel..sau…mai mult? :)))

7 07 2009
VreauUltimulLoc

Deci fara solutie? Pur si simplu sunt incompatibilitati pe care e mai bine sa le credem?

7 07 2009
volent

nu, pen ca am si contraexemple.

7 07 2009
Porcusorul Radioactiv

Psihologia zice cam asa: ne sunt antipatici/simpatici oamenii la prima vede prin asociere cu persoane/experiente trecute. Adica mai pe romaneste, nu-ti va fi simpatic unul care seamana cu copilul mai mare care ti-o tragea in freza in fiecare zi numa pt ca asa avea el chef.

7 07 2009
VreauUltimulLoc

Mda psihologia zice dar ce dreak fac eu sa nu mai imi casune aiurea pe cate unu? Zice si ce pot sa fac sa rezolv problema?

7 07 2009
Porcusorul Radioactiv

N-ai scapare. Chestiile astea is prea low-level. Incearca cu autosugestie.
Te inregistrezi zicand „Il iubesc pe x”, pui castile pe urechi, dai pe repeat si asculti toata noaptea in timp ce dormi.

8 07 2009
VreauUltimulLoc

Il iubesc pe x? Apoi cand il intalnesc ma apuc sa-i trag la muie :))?

28 03 2013
ultimulloc

adica unul din asta de exemplu?

sau un roscat pistruiat cu dintii stricati 😛

nu prea stiu cum poti rezolva cu antipatiile astea,poate proiectind o imagine „infrumusetata”asupra lor, cu un imens efort de imaginatie, poate evitindu-i.Mai grav e cind nu ai incotro si te lovesti de ei toata ziua bunaziua, sau cind antipatia nu e reciproca si te cauta respectivul ca un criminal dement sa socializeze cu tine si tu te lupti sa scapi, sa-l eviti (parca nu poti nici sa-i dai un sut in cap, ca nu ti-a facut nimic)

31 12 2015
Gabi

Si eu am antipatie si in general e reciproca cred ca pur si simplu energia acelei persoane e incompatibila cu mine. inconstient jdec acele comportamente expresii ale fetei trasaturi, momica gesturi. Toate sunt un limbaj. Un limbaj pe care inconstientul nostru il descifreaza mult mai usor decat ratiune. Ratiune e impartiala, iar sistemul de valori oricare ar fi el poate avea o sustinere logica si rationala. Ratiunea nu face antipatii. Ea doar intelege. Ceva ce e mai profund in fiinta face. Iar inconstientul este mult mai conectat cu acea fiinta profunda.

Lasă un răspuns

