Pași practici pentru îmbunătățit confortul cotidian

8 07 2010

Cele mai bune decizii din ultima vreme care mi-au îmbunătățit simțitor viața de cuplu. Nu sunt ordonate după alt principiu decât după cum mi-au venit în minte și probabil că nu sunt nici toate.

-Am înlocuit canapeaua extensibilă cu un pat. În sfârșit acum când te atingi noaptea în pat de celălalt simți că e mișto și nu că nu ai loc. Nu mai zic despre faptul că lipsa durerilor de spate e un bine general.

-În urma unei discuții de principii am convenit să schimbăm stilul vestimentar de stat în casă. Au dispărut pantalonii de trening și bermudele din garderoba muierii mele și au fost înlocuite cu rochițe. Asta a dublat numărul partidelor spontane de sex, cu riscul de a mai se arde ceva pe foc sau de a mai uita furtunul de la mașina de spălat pe jos în baie. Dar na, plăcerea cere sacrificii.

-Hainele de dormit au dispărut de tot ceea ce mă face să mă trezesc dimineața fără să sune ceasul, cu toate acestea uneori mai întârzii la muncă.

-Am mers împreună cu gagica la dansuri, nu știu exact cum să definesc câștigul ăsta poate prin upgradarea tinutelor sexy, poate prin scaderea nivelului de gelozie. Când te vede dansând des cu alte femei începe să se obișnuiască. Poate pentru că învață să fie mai ascultătoare, (să lase mâna moale J) naiba știe dar e de bine.

-Am început să fac sport cu gagica. Faptul că aleargă 10 km ajuta pe lângă îmbunătățirea aspectului fizic general, alt tonus muscular și la scăderea simțitoare a vociferărilor legate de comoditate. Nici nu mai țin minte când am auzit ultima oara plângeri că e mult de mers pe jos sau de ce nu luăm liftul etc.

-Scoaterea din funcțiune a televizorului. Acum avem mult mai mult timp pentru a face chestii cu adevărat plăcute și la care ești mai mult decât un spectator cu creierul băgat la spălat.

-Ne-am extins cercul de prieteni, până acum eram destul de conservatori. Cunoscând îndeaproape mai multe persoane te scoate din rutina și îți oferă mult mai multe surse de informații, distracție etc.

-Separarea banilor, s-au eliminat multe discuții despre direcțiile de cheltuire. Acum fiecare poate să își folosească banii cum vrea, poate să facă cadouri celuilalt fără să fie ca și cum îți iei singur.

-Îmi arată curu pe scări, nu cred că mai e nevoie să explic beneficiile incomesurabile ale acestui gest.

-Am stabilit că nu mai există subiecte tabu și nu mai există dorință sau gând împărtășit care să trebuiască motivat sau pentru care să te scuzi. Important e ce simte fiecare și nu există vinovați și victime.

Ca o observație personală, totul e interconectat. Orice decizie bună duce la altele așa cum orice pas greșit blochează multe posibile chestii plăcute. Așa că din aceste nimicuri au rezultat multe efecte pozitive.