Am învinsssss.

2 05 2010

V-am zis eu că îl termin? Doar doar o să cred și eu. Deci am terminat maratonul.

Timpi intermediari aproximativi ca aia oficiali încă nu îi știu ar fi:

prina tura 14 km 2 ore

a doua tură 14 km 3 ore

ultima tură tot 14 km 2,5 ore. Timp total 7,5 ore.

Cred că am fost printre ultimi 10 care l-au terminat dar nu contează. Important e că l-am terminat și cu un timp bun față de estimările mele.

Am aici dovada.

Acestea fiind spuse să vă și povestesc puțin impresi de acolo.

În primul rând organizarea a fost foarte bună. Traseul a fost bine marcat la punctele de alimentare au fost provizii din belșug. Peisajele superbe traseul ales a fost solicitant cred că pentru orcine nu numai pentru mine.

În altă ordine de idei mi-am dat seama că am fost slab pregătit. Cel mai rău m-au rupt coborârile, statul la birou probabil că nu intărește articulațiile și tendoanele. Cam la km 20 corpul meu a zis bă de aici eu nu mai pot da’ a fost băiat șucar și a mers mai departe. Doar că își spunea la fiecare pas părerea prin dureri, l-am înțeles.

Se pare că am avut și un dialog comic, de care eu nu îmi mai amintesc de altfel, cu suporterul meu înfocat.

când am plecat în tura a treia m-a întrebat:

-Mai poți?

-Nu

-Mai continui?

-Da

-Cu ce?

-Nu știu.

Cam așa a fost tura a treia, mai mult m-am rugat la Dumnezeu, la corpul meu la codru verde decât am alergat/mers. La final sunt foarte mulțumit de timpul scos și mai ales sunt mulțumit că nu m-am accidentat. Păcat că nu mă vedeți cum merg azi, parcă am fost frumoasa balului la pușcărie. Azi când mă gândesc la ăla de la piatra craiului din toamnă nu prea am curajul să mă bag. În orice caz nu fără să mă antrenez corespunzător și probabil să îmi cumpăr și bețe. Ce să zic am cam luat frica muntelui sau să nu zic frică cât respectul.

Acțiuni

Information

14 responses

2 05 2010
octavian

hurray for the champion!!!! o sa ma rss-interesez si eu si o sa ma pregatesc si eu din timp pentru un maraton; pare genul de chestie de bifat 1x in viata!

2 05 2010
Jorjette

Felicitări…oricum ştiai că o să reuşeşti, dar nah…vorba aia „…”..
Şi probabil o să participi şi la cel de la Piatra Craiului, dar mai este până atunci aşa că ai tot timpul să te decizi şi să te antrenezi.

3 05 2010
simplis

felicitari!

3 05 2010
Crash

pe 2 octombrie o sa fim colegi de suferinta. 🙂 felicitari pentru reusita de acum.

3 05 2010
delaskela

Felicitari! sunt uluit, invidios, plin de admiratie…cred ca ti ar placea Portretul scriitorului ca alergator de cursa lunga de Murakami…deci ma inclin

3 05 2010
VreauUltimulLoc

Multumesc pt felictiari :D.

3 05 2010
Cristina

FELICITARI!

4 05 2010
fla

Jos palaria! bravo; ce mai, esti tare!( si la propriu si la figurat)

4 05 2010
Rares

Bravos!

5 05 2010
femeiadeservici

superlativul absolut! plecaciune(sa imi zici cand sa ma ridic,ca meriti)

6 05 2010
VreauUltimulLoc

Copacel.

7 05 2010
volent

bre, m-aui uimit. ce sa zic? brava bre!

9 05 2010
antonyo

felicitari..asa da!!

11 05 2010
anaid

stiam ca nu alergi tu degeaba. felicitari pentru entuziasm si pentru „suferinta”.

Lasă un răspuns

