Avem nevoie de mai multa matematica

22 11 2016

Majoritatea oamenilor suferă de ignoranță. Avem în fibra noastră idee că dacă am fi mai slabi, mai bogați, sau mai deștepți, am fi mai buni decât suntem acum. Dar ce suntem acum?

Acum suntem rezultatul unor multitudini de cauze. Dacă extragem toate cauzele atunci ce rămâne? Dar dacă extragi doar o cauză atunci despre ce EU vorbim?

Este ca și cum am contesta rezultatul unei adunari. 2+2=4 e cam puțin, aș fi preferat 6.

Doar pentru că nu înțelegem și nu avem vizibilitate asupra întregii cauzalități care a generat prezentul nu înseamnă că ea nu există sau că schimbare unei cauze ar genera un prezent predictibil.

Așa că în loc să ne întoarcem impotriva unor bucăți din ecuație am fi mai fericiți dacă am îmbrățișa întreaga ecuație cu complexitatea ei uimitoare. Doar atunci am putea începe să înțelegem mai mult din ea și implicit din noi.

2+2=4 este perfect


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

