A fi sau a nu fi

14 11 2016

Suferim cu toții de o boală grea, boala autoetichetării. În care discursul nostru mental și adesea verbal pronunță cu emfază. Eu sunt ….. și aici completați voi pe linia punctată: profesor, Vasile, mamă, patron, șef, iubitul…

Așa ajungem să fim o mulțime de lucruri fără să ne cunoaștem deloc. Și fiecare „eu sunt” se pune ca o foaie de ceapă peste adevărul care se ascunde în noi. Până când în cele din urmă ajungem să credem că noi chiar suntem acele etichete. Și simpla idee de a ne detașa de acea imagine a noastra ne produce frică și furie. Doar am muncit din greu pentru acel „eu sunt”.

Pot să spun cu mâna pe inimă că orice „eu sunt” ascunde în spatele lui un adevărat eu nu sunt. Și atunci, adevărata întrebare, apare la fel de vie ca întotdeauna.

Cine sunt?

 


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

