Ce proști

22 10 2016

Într-o lume animată doar de superficialitate există mulți oameni care reacționează frivol la puținele încercări timide de a privi lucrurile mai atent. Idioțenia prostului, e fără margini, când își manifesta vocal incapacitate de a înțelege orice i se pare lui că nu aduce beneficii.

Mai dati-vă în pula mea de libărci indestructibile. Nu prin invincibilitate individuală ci prin număr și anonimitate. Legiuni de creaturi amorfe lipsite de fond și de sens. Biomasă zgomotoasă ce brăzdează pământul într-o metaforică tărâre existențială.

Mă piș pe toți cretinii care afirma chestii privind în jur cu ranjetul ăla care așteaptă confirmare și aprobare.

Nu orice vulgaritate înseamnă umor. În fapt… vulgaritatea este cârja umorului. Un umor rafinat nu ar avea nevoie de vulgaritate. Asa că, atunci când vrei sa persiflezi ceva, daca nu o poți face fără de injurii deja este un semnal de alarmă. Este o ratare.

Nu mă contrazic, eu acum nu încerc să fac glume. Sunt plin de fiere si repulsie față de toată liota de respirători.

Știu că este un act de autodistrugere, pula mea, nu sunt perfect. Încă mă pierd in detaliile existentei, încă mă întristează dejecția umană.

Să vă fut în gură.

 


Acțiuni

Information

3 responses

22 10 2016
cruela8

prostii lucreaza pentru tine sa stii. ar trebui sa taci si sa-i observi cum ii prosteste dumnezeu si mai tare sa te serveasca. si dintre cei care se ridica sa-i respecti. „sa va fut in gura” sa stii ca e urletul stapanului peste sclavi. nu ai destui prosti care sa munceasca pt tine? cu ce sa te ajut ?

24 10 2016
VreauUltimulLoc

Eu nu am genul asta de viziune. Cum ca sunt deasupra celorlalti, o pot afisa uneori asa la modul umoristic dar dupa cum sugereaza si titlul blogului prefer sa stau mai la urma. Si punctual legat de ce spui cred ca este foarte greu sa te simti bine inconjurat de prosti. Iti da o senzatie apasatioare de singuratate. As prefera sa fiu eu ultimul prost si sa am de la cine invata doar uitandu-ma pe geam.

26 11 2016
03gg

cum e vorba aia „nu știi când ești mort și prost; este greu doar pentru ceilalți”.
și da, pentru mulți, prea mulți, este lege că ceea ce nu înțeleg, nu acceptă.. deci, în consecință, nu există! yuppi!
frumusețea (masochistă ea, nu zic) rămâne în arta conviețuirii, iar un instrument la îndemână este să NU validăm mediocritatea.
desigur, putem să ne permitem și obrăznicia de a o penaliza cu riscul de a rămâne de căruță sau singuri – că tot aminteam de masochism.
(îmi place foarte mult ce ai spus în comentariul de mai sus. bine așa!)

Lasă un răspuns

