Nu e nimic de reparat

24 11 2015

Cu adevărat am un mare dispreț pentru oameni. Cu fiecare chip plăcut condamn alte zece la urâțenie. Cu fiecare acțiune aleasă îmi refuz alte o mie vânzându-mi libertatea. Cu fiecare răutate îmi vând sufletul.

Iluzie peste iluzie peste iluzie îmi fac o lume falsă în care mă pierd. Într-un demers futil încerc să descopăr drumul corect, să repar ce este stricat. Când totul ar trebuie aruncat.

Ca unu nebun la groapa de gunoi care încearcă să sorteze lucrurile bune de cele stricate.

Dacă aș putea să dau drumul la tot poate aș putea să înțeleg ceva din mine.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

