Nimic nu este fara sfarsit

11 10 2015

Găsesc că este un obiectiv respectabil să fii oricând pregătit de moarte. Dacă mâine ești anunțat că povestea să apropie de sfârșit ar fi ok să fii împăcat cu asta din primele 3 secunde.

Azi nu sunt acolo. Mereu privesc acest aspect ca și cum e ceva într-un viitor îndepărtat, ceva ce nu e pentru mine. Eu am planuri de viitor, chestii de făcut în următorul an, sau chiar ani.

Dar mi-am propus să încep să lucrez cu asta!

Samuraii spuneau că trebuie ca în fiecare dimineață și seară să meditezi la moartea ta. Mi se pare o practică utilă. Încă nu știu cum anume aș pute să fac asta și nici nu vreau să caut sau să preiau idei de la alții. Voi savura plăcerile descoperirilor personale.

Până la urmă meditatul la moarte nu are ca scop muritul ci trăitul. Trăind cu conștiința unui sfârșit viața devine inevitabil mai apreciată deci mai corect trăită. Sau mai aproape de adevăr.


Acțiuni

Information

One response

1 11 2015
Renata Carageani

Atât de lucid, de fără dorință de-a epata. Puțini oameni cu blog îi respectă esența, titlul pe care chiar ei și l-au ales.

Lasă un răspuns

