In ultima vreme

7 05 2015

În ultima vreme trăiesc din furat. Din furat de clipe.

Clipe în care se târăște lângă mine noapte în pat.

Clipe în care își culcă căpșorul pe mâna mea.

Clipe în care râde la mine.

Clipe în care mă apucă cu amândouă mânuțele de o ureche.

Clipe în care își înfige pumnișorul în barba mea.

Clipe în care se lipește de mine când îl țin în brațe.

Clipe în care îmi adoarme la piept, și îi simt trupușorul moale cum se relaxează.

Clipe în care mă urmărește curios.

Clipe în care se bucură „fără motiv”.

Clipe în care se agață de un deget al meu.

Clipe în care încearcă să-mi mănânce nasul sau obrazul sau sprânceana.

Clipe în care râde în hohote pentru că îl pup.

Clipe în care mă minunez cum poate să existe ceva așa de frumos.

Clipe în care mulțumesc Lui Dumnezeu pentru această minune.

Clipe în care viața are sens.


Acțiuni

Information

5 responses

8 05 2015
Ramona

:)…da, stiu, imi amintesc toate aceste sentimente cand am nascut primul copil. Apoi am mai facut unul….acum cresc . Ma bucur mult de ei, dar nu mai mai minunez acum cand ii vad mai mari, mai liberi si mai independenti.
Viata mea a avut sens si inainte si dupa ce am avut copii. Dar de cand au crescut, viata mi se pare mai frumoasa si mai simpla in sensul ca pot face cam tot ce-mi pofteste inimioara si ma pot imparti f bine intre prieteni, copii, job si toate celelalte..
E adevarat…mi-e dor de niste gangureli…ma gandesc chiar sa mai fac un copil in apropierea varstei de 40…

9 05 2015
VreauUltimulLoc

Cred ca pana la urma important este sa ne bucuram pe deplin de fiecare faza a vietii si sa sesizam momentele importante.

16 06 2015
Renata Carageani

Of, n-am trecut de multișor pe-aici….
Schimbă numele blogului. O să te întrebe, cât de curând, de ce, tati, de ce ultimul loc?
Să-ți trăiască sănătos, deștept și frumos!

5 12 2015
Jorjette C

Felicitari, dragule! Ma bucur sa aud ca furi astfel de clipe! La cat mai multe clipe!

5 12 2015
VreauUltimulLoc

>:D<

Lasă un răspuns

