Realitatea este simpla si neplacuta

17 04 2015

încerc acum să fac un serviciu public, cel mai probabil este inutil, dar eu ca un samurai autentic nu ma sperii de lipsa de șansă a actelor de sacrificiu suprem.

În relațiile de cuplu femeile o ard adesea victime. Gen cu sentimente neînțelese, cum ele suferă și animalele de bărbați nu… ceva.

Fetili, să vă fac eu o destăinuire nepopulară, 99% dintre problemele de cuplu vin din faptul ca sunteți handicapate și nu înțelegeți niște chestii simple. Bărbatul are o foarte mare rezistență la intemperii. El îndură o grămadă de căcaturi în viața asta și o face în tăcere. Spre deosebire de pizdăraie, pentru care orice trăire trebuie externalizată. Dar ca orice căcat din existența asta orice monedă are și un revers. Bărbatul în simplitatea lui este și el un amestec de bun și rău. După multă muie luată din 10 direcții uneori vrea să refuleze. Femeile deștepte, care știu cum să facă un bărbat să le iubească nu folosesc scăpările bărbatului împotriva lui. Și bărbatul atunci încearcă să se corecteze și să se auto regleze.

Pizdele proaste, pe de altă parte, o ard victimizat. Ignorând că perfecțiunea nu există și că bun înseamnă chiar bun. Ele iau de bun tot efortul bărbatului și se cramponează când el își dorește să își încarce bateriile în rău. Atunci ele suferă, vezi doamne profund.

Rezultatul este că accentuează frustrarea bărbatului care vine din viața lui de câine. Dar e ok, o sa aflați și voi, ca niște proaste ce sunteți, cum e viața asta. Pentru că feminismul v-a băgat din plin în curentul producător, în materia prima umană a planetei. În sfârșit acum puteți fi și voi niște rotițe productive cu drepturi depline, pentru elitele planetei.

Știu că o sa mi-o luați în nume de rău, în loc să mi-o luați în gură. Că așa sunteți voi nerecunoscătoare. Dar eu v-am zis cu toate riscurile, așa că acum nu mai aveți circumstanțe atenuante. Vă zic, Un bărbat dacă ar citi un text de genul ăsta și i s-ar adresa lui s-ar trezi. Chiar dacă l-ar durea tot l-ar procesa tot s-ar dezmetici. O femeie o să mă clasifice ca troglodit și o să marșeze. Plm, îmi pare rău că acest lux v-a fost retras odată cu emanciparea. Acum trebuie să vă asumați obiectivitatea realității. Chestie care uneori este de căcat, mai ales când te strivește între roțile dințate ale indiferenței.

Până la urmă răul și bunul se echilibrează, cândva și feminitate cu masculinitatea făceau la fel… acum asta s-a demodat. Acum feminitatea se concurează cu masculinitatea. Eu nu mă plâng, am trăit în războiul asta o viață întreagă. Eu știu să sufăr, în general în tăcere. Am făcut o excepție acum, expunându-mi vintrele. Așa pentru că mă piș pe ea de durere și pe mine când mă doare ceva.

Cine are urechi să audă.

 


Acțiuni

Information

7 responses

23 04 2015
Ramona

Genetic, o femeie isi alege un barbat pe care-l considera superior. Avand parte de mai multa educatie si de un alt fel de tratament mental in familie, femeile sunt mult mai constiente de inteligenta lor. Cele care se bucura si de un fizic atragator, au realizat ca nu mai le raman prea multi barbati din care sa aleaga. N-am date statistice, dar in cercul meu de prietene tind sa fie mai feministe persoanele singure decat cele aflate intr-o relatie de lunga durata.

23 04 2015
VreauUltimulLoc

Este de asteptat ca ele singure sa fie mai feministe, totusi odata ce intra intr-o relatie fericita toate feministele isi uita crezurile. Pana cand nenorocitul greseste cu ceva bineintelese. Oamenii sunt simpli, actioneaza in general din dorinte si frici.

23 04 2015
Ramona

Pai depinde ce inseamna ca un barbat sa-si incarce bateriile in rau. Raul asta e o chestie subiectiva care difera de la o persoana la alta. Nu uita ca feministele in general sunt persoane cu o inteligenta/ aspect fizic peste medie. Sunt mai curtate, mai ravnite, automat cu un grad de toleranta mai scazut pt partenerul lor…desi, daca raman singure, f putini barbati au curaj sa se apropie de ele.:)

23 04 2015
VreauUltimulLoc

Toate astea sunt niste cuvinte care suna logic dar cu putin legatura cu realitatea interioara a unui om. Ne lipim singuri etichete in frunte si incercam sa organizam un show de fum si oglinzi care sa ne sustina principiile. La final femeia singura este nefericita iar aia intr-o relatie in care cauta perfectionismul este si mai nefericita. „Raul” inseamna sa faci drame din nimicuri care nu conteaza, doar pentru ca traiesti intr-o stare de confort in care iti lipsesc stresurile adevarate. Societatea moderna ne face viata asa de usoara incat orice nepotrivire cu asteptarile noastre este deja o drama. Ca a intarziat autobuzul, ca ploua doua zile la rand, ca a baut barbatul 2 pahare in plus sau ca ti-a ignorat figurile. Suntem oameni care au uitat cum e sa nu ai ce manca sa te temi pentru siguranta personala si pentru rasaritul zilei de maine. Nu mai apreciem tortul daca nu are o cireasa deasupra.

23 04 2015
Ramona

Da…e ca la copii, daca la inceput ii rasfeti, ei se invata cu rasfatul, vor mai mult, altfel plang:). Si continui sa-ti rasfeti copiii. E valabil si cu partenera. E invatata cu binele, e normal sa vrea mai mult bine:). Si daca n-ai asteptari de la copil, de ce sa ai de la partenera? Nu-i vorba de nepotrivire de asteptari in ceea ce-o priveste? Daca constientizezi asta poti gestiona situatia f bine nu doar in scris…ca doar zici ca esti IT-st de meserie:)…
E adevarat ce zici despre lipsa de griji adevarate din prezent, dar eu ma bucur ca traiesc in societatea asta lipsita de grijile primare…daca n-am trai in ea, nici povestea ta n-ar mai avea sens:).

23 04 2015
VreauUltimulLoc

Gestionez bine situatia, de scris scriu asa ca sa ma manifest si eu :)). NU m-am plans ca nu pot gestiona situatia. Era doar o observatie pentru cine vrea sa tina cont de ea. Si eu ma bucar ca traiesc acum nu ma prea revolt contra realitatii. Mi se pare fara sens. Dar uneori imi place sa mai iau peste picior modul nostru de a ne lupta cu implacabilul. Ca si cum am avea o sansa sau ceva…

17 06 2015
Fr0z3nasic3

Da, „victime” care nu inteleg ca universul nu graviteaza in jurul lor. Ne lovim de ele la tot pasul. Am vazut una foarte revoltata chiar de tacerea cuiva, situatie extrem de interpretabila. Cum pm sa te enervezi si atunci cand nu-ti zice nimic? I’d really kill for some peace and quiet.

Lasă un răspuns

