Unele cacaturi devin chiar greu de ignorat

8 04 2015

Pe posturile tv românești este o manie acum cu emisiuni cu „vedete”. Se aduc niște persoane cvasi cunoscute, în general pentru că niște tabloide au scris despre ele, și se pun vedetele să facă nimic. Să gătească, să meargă în junglă, să se se mărite, să formeze fotomodele, să ceva la o fermă. Ei numesc mizeriile astea show-uri. Eu pe de altă parte numesc aceste emisiuni vomă.

Concluzia mea este că în românia nu exista nici o vedetă d-asta de trei lei, și toate sunt de trei lei, care să fie vag interesantă. Indiferent în ce ipostază pui un astfel de om aparent nu poate să fie decât anost.  Nu înțeleg care este problema lor. Toți au un discurs retardat, toți reușesc să scorojească pereții când vorbesc. Sunt buni pentru manechinele alea de carton din poligonul de tragere.

O lipsă totală de ridicol și de simțul măsurii. Nu mă refer că fac chestii controversate. Asta ar fi bine, ar fi exact ce te aștepți de la o vedetă care apare într-o emisiune de genul. Nuuu, ei nu au simțul măsurii atunci când vorbesc banalități despre ei. Dacă eu v-aș povesti cum îmi tai unghiile de la picioare vă jur că ar fi o poveste mai interesantă decât dacă o vedetă d-asta de carton ar povesti o noapte sălbatică de sex urmată de o incursiune în Afganistan să aresteze un terorist.

Sunt mai plictisitori ca melodia de la instalația de pom.

Dacă mergi 2 ore cu o echipă de salahori pe schelă aia fac un stand-up mai bun decât toate serialele de comedie romanești. Și o fac fără să se chinuie, doar pentru că sunt oameni vi și au simțul umorului și sunt capabili să gândească cu capul lor și să observe ce se întâmplă în jurul lor. Vedetele pulii nu pot decât să se vadă pe ei și să vorbească despre ei direct sau indirect. Iar singurele lor tentative de glume sunt glume de adolescenți care repetă ceva auzite dar o fac cu un ton greșit, pentru că nu au înțeles poanta ci doar că lumea a râs odată la vorba aia.

Oamenii estetici sunt cel mai de căcat. Nu mă refer la oamenii frumoși, că frumusețea o altceva. Mă refer la oamenii ăia preocupați de aspect și ale căror realizări se opresc la aspect.

În altă ordine de idei nu mai suport discuțiile despre homosexualitate. Că drepturi, că pro, că contra, frate mai duceți-vă în pula mea cu toții și cu non-subiectul vostru. Nu arde nimeni homosexuali pe stradă, nu cred că se pune această întrebare la angajare și nu cred că cineva este dat afară dacă se află așa ceva.

Pentru ce pula mea drepturi luptă ăștia? Pentru dreptul de a îi iubi părinții lor? Pai să-i strige lu mă-sa nu mie. Pentru dreptul de a ii iubi lumea așa în general? Păi ce eu trag lumea de mână să mă placă. Frate poți să fii ce vrei tu dacă ești om, numai victimă să nu fii că mă umpli de greață. A rămas lumea fără drame în secolul asta egalitarist și fabrică acum povești lacrimogene din orice cacat. Plecați în pula mea și cântați la altă masă cu dramele astea fabricate pentru publicitate. Ca orice schimbare ia timp, dar nu mai este răbdare și ia cuprins pe toți acum vitejia. Acum 40 de ani, când era cu pușcărie, nu se căca unu pe el să o ardă martir.

A ba da se căcau câțiva, ăia erau legionarii și creștinii și intelectualii și militarii. Ăia au avut curajul să-și strige drepturile și când era cu oase rupte, nu doar când era o modă cool. Le dau jet rataților ăștia militanți la spartul târgului, cu feminismul și lgbt-ul lor… militați și pentru drepturile sclavilor. Da’ nu ăia de azi, că încă lumea geme sub domnia AK-urilor în țările blestemate. Nuuu, Pentru drepturile sclavilor de pe culturile de bumbac!

Ignorăm toți traficul de carne vie, cu destine distruse și cerșetorii de la colțuri mutilați de rețele organizate. Ne preocupăm de posesorii de iphone și eșarfă vara, că nu le halește publicul larg preferințele sexuale. Geme lumea de căcați care suferă de ei. Da’ nu într-un colț pe gresie rece, că ar fi fără sens. Suferă de ei cât mai public.

Dacă cineva să gândește să mă facă homo fob sau misogin sau să mă bage într-o categorie, oricare ar fi ea, îl bag în pizda mă-si și-l trimit la școală, să învețe a citi un text. Că vitele placide au tendința de a nu înțelege ideea și de a se bloca în vreo propoziție care le alimentează clișeele.


Acțiuni

Information

2 responses

9 04 2015
krantzro

Cu textul ăsta clar ai obţinut ultimul loc în preferinţele unora.🙂

9 04 2015
VreauUltimulLoc

Obiectiv atins

Lasă un răspuns

