Pregatiti-va

13 02 2015

Iar urmează momentul ăla din an în care ne dăm seama că dragostea este o chestie mișto când ți se întâmplă ție dar extrem de grețoasă când ți-o povestesc alții. Momentul ăla când toți căcații oamenii zgândăriți de lipsa unui sens în viață vor face o paradă exacerbată despre falsele lor sentimentele într-un fel cât mai public cu putință sperând la o muie.

Încolonate simetric, de campaniile de marketing de orgoliul și conformism, cete întregi de perechi iubitoare vor lua cu asalt orașul într-o seară de cheltuit obligatoriu. Terminată uneori într-un mod fericit cu o muie sau, într-un mod nefericit cu un zâmbet tâmp și fals urmat de o înjurătură când distanța va permite.

O avalanșă de check-in uri se anunță pe facebook, că dragostea nu e dragoste dacă nu e împroșcată pe toate gardurile toți pereții. Pregătiți-vă de „feeling in love with sloboz la tavă aurel.

Eu mi-am luat lămâie și ghimbir, remediile naturale care taie greața.

Acțiuni

Information

6 responses

14 02 2015
Ramona

Dar de ce esti atat de impotriva oamenilor indragostiti care-si promoveaza dragostea pe fb? E evident ca in primii ani de indragosteala orice mic motiv(promovat sau nu) e motiv de sarbatoare. Si e minunat sa impartasesti lucrul asta cu prietenii. Tu n-ai vrea sa mai traiesti asta? Lamaie si ghimbir:)…mi se pare o atitudine extremista , iar ca orice lucru extremist eu nu-l aprob. In rest, scrii f fain, diferit, cateodata prea profund pt varsta si meseria pe care le ai

14 02 2015
VreauUltimulLoc

Pentru ca dragostea e chestia aia care ti se intampla tie si altcuiva fara sa intereseze catusi de putin pe restul. Ca atunci cand ai un copil, copilul devine tot universul pentru tine dar este un subiect groaznic de plictisitor pentru cei din jur. Crede-ma, prietenii nu au nevoie de astfel de impartasiri. Daca intradevar cei indragostiti ar fi asa de centrati unu catre celalalt si nu ar fi asa de preocupati de parada proababil ca ar fi dragoste adevarata. Asa e doar circ la maruta si peste doua luni tot asa de vocal se vor vaita pe facebook ca s-au despartit si ca celalalt e naspa. Am vazut deja toate fazele chiar si la varsta mea adolescentele astea sunt prea redundante si imi provoaca lehamite. Atitudinea mea nu e extremista, extremism este sa sarbatoresti cand iti spun altii ca trebuie sa o faci, sa ajungi sa raspunzi presiunii sociale intr-un mod robotic, sa te comporti cum trebuie sa te comporti ca sa fii in rand cu lumea. Asta mi se pare mie extremism.

15 02 2015
Ramona

Las sa curga cu inimioare, fluturasi, declaratii impachetate cu marketing in detrimentul marketingului personal pe facebook. Nu-mi plac citatele celebre pe fb, nu-mi plac cei care vor sa para altceva si cei care se considera atotstiutori. Prima categorie(indragostitii) posteaza sincer, e ceea ce cred ei la momentul respectiv, mie-mi par chiar dragalasi si doar timpul va arata daca si-o iau sau nu in freza…despre cealalta categorie ma abtin …incerc s-o ignor ca ar fi prea mult sa consider ca-mi face greata:)…si mai stii?.. poate se indragostesc si ei, mai elibereaza ceva feromoni si intra in prima categorie devenindu-mi chiar simpatici:)

15 02 2015
VreauUltimulLoc

Iti apreciez optimismul :).

21 02 2015
Renata Carageani

Am neglijat, prietene, să trec la vremea potrivită pe-aici și regret amarnic și invidios că ce simplu le-ai zis tu lucrurilor pe nume.

22 02 2015
VreauUltimulLoc

:)) >:D<

Lasă un răspuns

