I will survive

24 12 2013

Hai să vă învăț o jmecherie. Știți voi cum se jegojește o tastatură după mai mult timp de utilizare? Și cum se umple de scame, praf, păr, mătreață, sau în cazuri mai fericite de cafea și cola?

Știți, că doar nu sunteți toți pe touch screen. E, pe mine mă stresează maxim să o văd murdră. Mai ales că atunci când se murdăresc tastele pe laterală nu mai ai cum să le cureți prea ușor.

WP_20131223_002

Vă dați seama cum arăta tastatura mea de la muncă după ani și ani deutilizare? Cam ca una de la un net cafe.

Așa că am decis să fac ceva în privința asta. Cum nu am răbdare să curăț fiecare tastă individual am decis să risc un duș.

Am luam purcelul îngălat, l-am băgat sub jetul de apă, l-am săpunit bine cu peria și gel de duș cu ulei de…. înțelegeți voi. Cu primul gel de duș care mi-a căzut în mână.

WP_20131223_004

Doar nu mă apuc acum să citesc pe gelul de duș.

L-am clătit bine și din toate direcțiile l-am scuturat l-am sters cu un prosopel, e voila… acuma scriu pe el.

 

După spălare am lăsat-o la uscat WP_20131223_006pe un calorifer. cateva ore cu fața în jos și mai multe cu față în sus. Pentru cei mai sperioși puteți folosi și feonul. Eu sunt deja la a treia isprava de genul asta pe o tastatura logitech ps2 sau usb. Nu stiu daca merge si pentru cele firles dar pentru astea cu fir a mers fără urmări.

Atenție

Dacă vă stricați tastaturile în proces sau le băgați încă ude în calculatoare și vă ardeți plăcile de bază este pe socoteala voastră. Habar nu am dacă orice tastatura va rezista la un astfel de tratament. Eu m-am riscat cu încredere și acum arată ca nouă. Deci nu există garanții asupra funcționării metodei. Odată am încercat să desfac una în care îmi picase suc de piersici sau ceva și nu am mai putut-o reconstitui. Așa că asta e metoda mea actuală de a scăpa de microbi…. și miroase a curat.

 


Acțiuni

Information

2 responses

24 12 2013
Ana

Credeam că e o glumă! :)) Marfăăă! O să încerc şi eu… numai de dragul de-a râde în hohote spălând tastatura în cadă!

25 12 2013
NONO

Numa’ gânduri bune şi toate celelalte chestii care se urează de Crăciun şi cresc factura la curent electric, dacă le iei ad literam.

Lasă un răspuns

