Umorul involuntar

9 12 2013

Mie cel mai mult imi place umorul involuntar.

Cadru

Azi de dimineață, între blocuri, două femei la vreo 40 de ani. Duceau niște plase de rafie pline în mână, îmbrăcate modest. Una dintre ele zice cu mare drag.

– Ia uite cum dorm, prietenii mei elefanții

Într-o grădină trei câini dormeau covrig pe un maldăr de frunze uscate.

Am zâmbit ca prostul până am ajuns la muncă. Nu pot să explic ce m-a amuzat așa de tare dar și acum când îmi aduc aminte mă bufnește râsul.

Acțiuni

Information

2 responses

9 12 2013
NONO

Eşti salvat. De la moartea plin pictiseală. Atâtatimp cât vezi umorul în cadre pe care nimeni nule regizează şi în imagini pe care nu le revendică nimeni ca operator.
Creierul, când e, face filme de Oscar în fracţiuni de secundă. Acelaşi creier pierde Oscarul zâmbind, fiindcă a uitat să şi producă filmul. Faza extraordinară, magică, e că filmul rămâne. În ochii minţii unui tip care zâmbeşte ca prsostul amintirii, când se afla deja la serviciu. Locul de unde se câştigă bani de pâine. Locul unde filmele mor.
p-s- eşti un tip extraordinar, omule! Nu ştiu ce înălţime ai, dar meriţi să fii primit, fără mormăieli, în asociaţia urşilor de pluş. Aia în care lumea, cu cer cu tot, nu e mai înaltă de 40 de centimetri.
Nu încetez să mă mir cum ficţiunea devine realitate!

13 12 2013
VreauUltimulLoc

40 de cm zici?
Ma inghesuiesc eu cumva, ca n-am decat 185 :))

Lasă un răspuns

