nici un titlu

28 11 2013

Nu știu ce dracu e cu mine, că de ceva vreme mă disperă maxim o grămadă de chestii. Chestii care n-au nici o legătură cu mine. Oameni în general, pe care nu trebuie să fac nimic ca să îi evit. Îmi vine pur și simplu să le pun căcat pe clanță.

De exemplu mă uitam la filmul ăsta pus de cineva pe facebook. Tipul danseză super, dar ce e cu cacații ăia de pantaloni puși pe el? De ce e îmbrăcat în mizeria ala de maieu și încălțat cu șosetelea alea de teneși? De ce atunci când ești un limbric anorexic trebuie să porți haine mulate pe tine?

Și mai ales… ce pula mea mă interesează pe mine cum se îmbracă și arată ală? Nu pot să mă înțeleg.

Alta treaba, pe care o vad din ce in ce mai des pe facebook, sunt posturi de pe blogul lu radu f si-un nume lung. Am intrat si eu curios sa vad care e combinația, să nu mor în neștiință. Un fâs, omul scrie cele mai banale și evidente căcaturi cu putință. Și o face ca și cum aduce lumina înțelepciunii în lume. Și aștia, oameni de la mine din listă, simpatici unii dintre ei, distribuie nimicurile alea și cu niște descriei d-alea bombastice. „Cât de adevărat”

WTFFFF

Normal ca e adevărat dacă a mama lu’ clișeu. Nu mă înțelegeți greșit, nu spun că scrie prost sau că nu are logică în ce spune. Spun doar că sunt niște magabanalități, pe care dacă nu ai trăit în peșteră ar trebui să te facă să caști. Și revin, ce pula mea mă fute pe mine grija de ce scrie unu și de ce se mierțăie alții  la textele lui?

De cretin, că altă explicație n-am.

Apoi vechea mea problemă în trafic, care reapare când și când. Mă aprind, ca o pizdă în fața argumentelor logice, când aud un claxon. Parcă abia aștept să zică unu ceva, să am un motiv să îi turtesc muia de capotă.

Ce dracu se întâmplă cu mine, că în același timp mă simt și rușinat de toate zvâcnirile astea interioare. Mă comport în sinele meu ca un bășit arogan, agresiv și nervos. Pentru moment nu ajung la suprafață treburile astea, decât aici, dar aici e voie că e locul exorcizării.

Crește în mine un monstru. Dacă nu găsesc rapid o cale să-l culc în acid sulfuric iese-n drum și omoară pedestrimea. Exact acum când am nevoie să am mintea ca un lac de munte.

Îmi vine să scrăjnesc din dinți dar mi-e frică că mi-i sparg. Îmi vine să urlu dar n-am unde, îmi vine să sparg dar n-am ce. Plus că ar fi ca și cum am pierdut. A rupt dihania lanțul și-a dat ture prin porumb.

3456789fidsaflsajfhnou n128c43u21023u4x03094cucx8471283983983983983983983983983983983

9839839839839839839839839839839839839839839839839

839839839839839839839839839839839839839839839839

839839839eawijofasoierueqwjfxdkas

Să-i fut una sau să-i cânt cântece de leagăn? Să îl culc sau să-l omor? Să-l las liber în mediu controlat sau să-l țin în fundul cuștii până rupe grilajul sau moare de foame? Care-o fi să se întâmple prima. Nu caut răspunsuri, doar simteam nevoia să verbalizez.


Acțiuni

Information

5 responses

30 11 2013
NONO

Of, prietene! Cu toţii trecem prin asemenea perioade. Unii cu pauze (eu), alţii o ţin langa, le tună şi le fulgeră din orice câte-un sezon întreg. Poate două. (Dacti)
Câtă vreme eşti conştient de monstrul care creşte în tine, nu-i bai. Rău e când nu-ţi dai seama.
Hei, o să-ţi spun un banc, să te fac să zâmbeşti. Sau măcar să arunci cu toporul după mine.
Un veterinar se duce la doctorul de familie, fiindcă se simţea rău. Doctorul îl pofetşte să stea jos şi-l întreabă, pe un ton politicos şi cât se poate de profesional:
– Ia spuneţi-mi, ce vă doare?
-Aaaa!-face veterinarul. Păi aşa e uşor!…

1 12 2013
VreauUltimulLoc

nu-i bai cand esti constient, dar trebuie strunit.
mi-a placut bancul, n-arunc cu nimic dupa tine pufosenie.

1 12 2013
NONO

Mersi. Te-am adăugat în blogroll-ul meu, fiindcă 1- Îmi placi şi 2- mi-ai zis „pufoşenie”. Mi e mi se zice „cap-de-câlţi”

29 01 2014
cristina

fraaate, e de manual starea asta a ta! e premergatoare depresiei. cum postarile se citesc in ordine cronologica inversa, am vazut ca te-a pocnit un pui de depresie mai dupa asta. well, cata vreme exista raspunsuri la intrebari, inca mai e binisor.
ps: la filmulet (he he) nu m-am mai putut uita dupa faza cu arcada in 2 bucati. nici tu n-ar trebui sa te mai uiti o vreme decat la chestii faine. furia din tine n-o stingi cu filme din astea cu sange pe pereti. cel putin la mine nu functioneaza asa, trebuie ceva exact opus a ceea ce simt nevoia sa fac.

30 01 2014
VreauUltimulLoc

Unde tu vezi violenta eu vad o chestie faina :)), e vorba de atleticism, de riscuri asumate, care condimenteaza momente de o claritate mentala greu de explicat.

Lasă un răspuns

