Daca ar fi nu s-ar mai povesti

15 10 2013

Într-un trecut eroic pe care nu l-am trăit se făcea așa:

Eu eram oprit printr-o afirmație ușor iritantă de un el, ușor isteric și foarte agresiv în vorbe și limbaj. Eu, normal, răspundeam calm, ironi, cu replici pline de dublu sens. El se irita de neputința sa cu cuvintele și încerca un mișmaș.

Eu, normal, eram pe fază, sau chiar dacă nu eram… zambeam sub lipsa de eficiență a mișcării. Mă ridicam sau mă ștergeam de șânge și cu un surâs glacial, trimeteam în lumea celor care nu cuvântă.

Într-un prezent real, nu zice nimeni nimic, dacă supără pe cineva vreo ironie îmi cer scuze și în general violența mă indispune. Deși aș avea o rată de succes cu peste 95% din toți bărbații pe care i-am întâlnit până acum.

Într-un trecut erotic pe care nu l-am trăit se făcea așa:

Eu eram trist, beam dintr-o sticla de tărie, ea era însingurată. Eu intram în vorbă, mă respingea puțin dar, găseam cuvintele potrivite către poarta conversației. Ea cădea în capcana verbelor și manipularea începea. Apoi ajungem pe culoarul strâmt și ne sfășiam jumătate de haine. Ne haituiam ca două animale în rut prin toată camera, apoi ne săturam unu de altul în gesturi senzuale.

Într-un prezent erotic, patul apare mai mereu în poză, bautura nu e aproape niciodată un afrodisiac, de multe ori împinge glumele în zona lipsită de erotism. Iar partida de sexul este doar o partida de sex ca a oricărui zeu grec.

Într-un trecut bogat pe care nu l-am trăit se făcea așa:

Eu eram bine îmbrăcat, arătam sexy și conduceam o mașină tare. Cheltuiam cu naturalețe excesiv, pe băutură și femei pentru toți băieții mei. Mă relaxam pe spate și meditam la sensul vieții într-un cadru natural feeric.

Intr-un prezent bogat, nu sunt aproape niciodată odihnit, în natură știu doar să mă supun la cazne, evit cheltuielile nefondate și nu pun nici un preț pe haine. Singurul moment cand arăt sexy este când sunt dezbrăcat.

Într-un trecut artistic pe care nu l-am trăit:

Eram un desenator talentat, puteam să creez opere ireale, pline de imaginație. Arhitecturi complexe de roți zimțate și esarfe, pe care se împletesc mlădițe de viță de vie. Sau poate modele simetrice pline de iluzii optice.

Într-un prezent artistic sunt doar un desenator mediocru, de portrete realistice, lipsit de imaginație și cu prea puțină vână.

Într-un trecut literar nu știam să mă iscălesc, nu compuneam niciodată nimic decât cereri:

Într-un prezent literar, am un blog cu peste patru sute de posturi, pe care le-am uitat în marea lor majoritate. Dar pe ultimele poate zece le-am recitit asta seară și aș spune că sunt chiar bune.

 

De ce această paralelă între trecut și prezent? Să mai cițiți în pula mea și mai din urmă. Că am făcut ceva treabă acolo.


Acțiuni

Information

12 responses

15 10 2013
Ana

Păi dacă asta îţi iese din condei la ceas de recitit vechi postări… să mai tot reciteşti, aş zice!

15 10 2013
VreauUltimulLoc

Nu pot sa recitesc,ma indispune sa incep, e prima oara cand o fac.

16 10 2013
Andreotti

Să știi că desenezi bine, nu fi fraier și nu te păcăli!😉
Altfel…cel puțin de când te știu eu, nu ți-am ratat vreo postare, poate cu foarte puține excepții!

16 10 2013
J.

🙂 Le-am luat „la pas” pe toate…peste unele am tropait in fuga , altele m-au tinut in loc pret de-un recitit din mai multe motive : ca sa nu-mi pierd starea , ca sa nu uit ce spui , cum spui…ca bine spui😉

17 10 2013
Kyoteea

si cu prezentul normal, cotidian, cum ramane?

17 10 2013
VreauUltimulLoc

Cum sa ramană? Tern daca il povestesti dar intens daca il traiesti. Plus ca nu exista prezent normal, doar din exterior pare asa, mereu este un prezent anormal pentru personajul principal.

17 10 2013
Kyoteea

inseamna ca traiesti ceva. te astept cu o relatare mai kinky despre personajul principal. sa vedem anormalitatea aia de unde deriva

17 10 2013
VreauUltimulLoc

Pai eu ce fac aici? Nu relatez din culise de fiecare data? Anormalitatea aia deriva din încordarea de a te adapta la schimbări, de a te remodela clipă de clipă. De a renunța la ce știi deja să faci și este ușor pentru a te apuca de ceva nou. Pentru a mai înfrunta o temere pentru a mai lăsa o dată de la tine. Pentru a mai scrâșni încă o dată din dinți atunci cânt ești căzut și a te mai ridica cu muntele în spate. Doar pentru a rămâne uimit ca nu era nimic acolo, nimic în afară de imaginația ta și frica ta iluzorie.

25 10 2013
Kyoteea

si de kinky ala tot n-ai zis nimic.

26 10 2013
VreauUltimulLoc

Asta cu scrisul la mine este o chestie spontana, nu stiu niciodata despre ce o sa scriu si nici nu pot impune un subiect anume. Uneori am chef sa scriu si ma trezesc cu un post, n-am nici un control asupra rezultatului. Dar probabil ca o sa urmeze si un kinky la un moment dat :))

25 10 2013
NONO

Domnule VreauUltimulLoc, eu cred că, dacă n-aţi fi aşa de nepăsător cu textul – mă refer la greşelile de dactilografiere pe care le lăsaţi în urmă şi nu vă pasă de ele, rândurile 11-19 sunt foarte… într-un prezent literar.🙂
Chiar poetic.
Uite, asta: ” Ea cădea în capcana verbelor și manipularea începea. Apoi ajungeam pe culoarul strâmt și ne sfășiam jumătate de haine. Ne haituiam ca două animale în rut prin toată camera, apoi ne săturam unu de altul în gesturi senzuale.”… E genul ăla de poezie în vers alb care te face să accepţi şi poezia în vers alb, ca pe ceva ce-ţi place.
Pe mine, aşa cap-de-câlţi cum sunt, m-aţi emoţionat.
Şi, fir-ar să fie, aveţi un blog viu, inegal şi interesant pe care eu îl citesc tot timpu’, că vine pe mail.

25 10 2013
VreauUltimulLoc

Nu sunt nepasator cu textul, asa scriu eu cu greseli de ortografie. Nici nu pot sa fiu atent daca recitesc, plus ca nu le vad atunci cand o fac.
E un blestem cu care ma lupt de ceva vreme si de care nu cred ca o sa scap vreodata. Incerc sa fiu atent… dar pana la urma tot scapa. Niste nemernice, greselile astea.

Vine nu-i asa? Stiam eu ca-i baiat cuminte.

Lasă un răspuns

