De concediu

25 08 2013

În România, ca șofer, cea mai importanta calitate pe care trebuie să o ai este răbdarea.

Pentru a ajunge viu și nevătămat de cealaltă parte… că orice drum faci rămâi cu senzația aia de traversarea, nu reflexele sunt cele care contează, sau cunostințele tehnice sau calitățile mașinii.

Nu, cel mai important este ca șoferul să posede o mare de răbdare. Un ocean, mărginit așa de rar, încat orice inițiativă de eficientizare sau idee nebunească de sosire să se înece în el. Inscripția „Părasiți orice speranță” ar trebui să fie pusă obligatoriu pe bordul oricărei mașini ce rotește (pășește cănd ai roți) pe teritoriul țării noastre.

Nu sunt cârcotaș din fire, avem și zone pe care mergi decent. Dar acestea alternează cu segmente venite parcă din evul mediu, în care viteza maximă posibilă este de 20 de km/h în spatele unui tir ce pufaie cataleptic. Această alternare te aduce în pragul crizelor de nervi și fără o răbdare nemăsurată te impinge la gesturi disperate. Depășiri forțate și reacții agresive față de ceilalți participanți la chin = trafic.

Oricum am scăpat cu bine, mai bătrân și mai înțelept.

O altă trasatură a turistului român trebuie să fie stomacul de fier. Statistic vorbind în două săptămâni vei fi selectat în mod natural măcar o dată. Am scăpat și din această încercare… mai batrăn și mai încercat.

Mă gândesc serios să fac un blog nou. Un blog dedicat celor care taie ilegal pădurea.

Să pun acolo poze și povești despre zonele din țara unde paraziții trăiesc din distrugerea pădurii. Sunt convins că aș primi sesizari cu poze și articole din toată țara.

Poate așa s-ar mai diminua inchisul ochilor. Mă refer la autorități, ca sunt convins că restul lumii nu trece liniștită prin zonele afectate de dezastrul pe nume om.

Bine că s-a terminat că apoi scăpam prea bătrân.

 


Acțiuni

Information

3 responses

26 08 2013
NONO

Uită-te la mine cum arăt, din pricina prea multor excursii cu maşina.🙂
Bine, eu nu-s obligat să conduc. Doar mă uit. Totuşi, o investiţie bună e staţia radio. Cred că aş putea să scriu despre asta, mai pe larg.

28 08 2013
VreauUltimulLoc

Fug sa citesc :))

1 09 2013
racoltapetru6

Mă bucur că te-am găsit, mai ales cu acest subiect dureros. Din păcate, nu e singurul și în fiecare situație găsești lucruri anormale. Eu sunt un șofer „de duminică”, așa că sunt mai calm. Te rog să mă crezi că nici ca pieton nu e ușor. Ai încercat?

Lasă un răspuns

