sa scriem zic

24 05 2013

Avem aici loc de multe cuvinte chiar dacă nevoia lipseste. Oamenii superiori nu se lasa conduși de nevoi. Ei actioneaza mânați de idei abstracte si… coaie. Așa că, să umplem aceste pagini cu pixeli negrii, cu propozitii și fraze, cu verbe și poezie. M-am aruncat aiurea, că poezie nu avem. Dar nici amatori nu sunt, văd eu în privirile celor din primele rânduri.

Să curga cerneala, să curgă și vinul, să curgă în pula mea și pelinul.

Că suntem sătui de gust amar și fără să-l scupi ramâne subsidiar.

La tot ce gândim și presupunem că o sa înfăptuim.

Așadar și prin urmare, sau prin vânt și ploaie, trebuie să creăm.  Să aliniem șiruri lungi și monotone de cuvinte. Armate întregi, ce sfărâmă sub sub cadența bocancilor, idei preconcepute și superstiții. Ce lumineză, cu focul făcliilor, pereții peșterilor sufletului nostru. Întunecați de vechile lecții ale fricii, primite de la părinți, frați și prieteni. Toți acționând cu ignoranță în scopul binelui nostru, desigur.

De exemplu o să fac un cui.

În care să îmi atârn o mână de speranțele și vederi optimiste, pentru eventualitatea sumbă că viața ar putea să îmi impietrească inima și să îmi sfărâme umanitatea și compasiunea. Nu știi niciodat când ai nevoie de așa ceva. Oricum e mai bine să ai decât să nu .

Poate o să mai fac și o pereche de ochelari magici. Prin care să pot vedea trecutul.

Ce mi-ar mai trebui?

Hmm, o camera de spovedanie.

O măsuță unde să pun la cale viitorul, unde să scriu planurile și sa-mi desenez harta pentru călătoria imediat următoare.

Să nu uit de un copac sub care să pot rămâne singur cu gândruile mele și să meditez.

O canapea pe care să beau un pahar de vin, ascultând o muzică bună.

Cam atât pentru moment.

 


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

