Dupa ce Dumnezeu a facut Blues-ul s-a odihnit

4 04 2013

Am vazut azi filmul Black Snake Moan

Mi s-a parut de departe cel mai frumos film pe care l-am vazut.

Viața lui pi, film despre Dumnezeu? Nu cred. deci mai despre Dumnezeu ca asta n-am vazut alt film.

A fost atât de ciudat și de normal în același timp încât m-a făcut să beau.

Am baut, whiskey on rocks… ca băieții. Doar ca nu am avut gheață așa că am folosit niște fructe d-alea înghețate, ca fetele.

Cel puțin au răcit treaba.

???????????????????????????????

Să nu ziceți că mă cac pe mine fără dovezi.

Bă deci filmul asta a avut tot ce trebuie. A avut muzică, eu nu înțeleg cum poate exista un film fără muzică. A avut dramă, a avut Dumnezeu, a avut atrocități și a avut gingășie.

Eu sunt genul ăla care nu vrea să o ardă prin viață fără gingășie. Nu mă tem că asta mă face să par gay, că n-am nimic cu nici un fel de orientări sexuale și pe a mea sunt așa de sigur încât nu mă deranjează glumele pe seama ei. Ce mă deranjează este că am uitat de blues în ultima vreme. E atât de păcat, pentru că simt că asta face parte din viața mea. Toată viața mea mi-a placut blues-ul, în sensul organic. Eu când aud blues atunci trăiesc, trăiesc mai intens. Că mereu trăiesc, trăiesc pentru că lupt. Nu mă tem să mă bat și să-mi pariez viața pentru mize de nimic. Singurele mize pentru care merită să îți pariezi viața sunt cele de nimic.

În esența mea sunt un samurai wanabe, să mor eroic, să mă dedic unui ideal. Nu la modul neapărat vital, dar așa energetic m-aș dedica unui ideal și numai unu.

Sincer să fiu cred că aș fute niște sisteme de valori dacă aș face-o. Am un fel de energie vitală covârșitoare, pot să întorc râuri în matcă și să fac boxerii să se pișe pe ei.

 

 


Acțiuni

Information

11 responses

4 04 2013
ultimulloc

haa, abia acum l-ai vazut? ala e film de referinta, trebuia sa-l fi vazut deja de vre-o 100… de ori😛 rusine!!!

4 04 2013
VreauUltimulLoc

plm, am gresit :))

4 04 2013
ultimulloc

si cu capsunile in wisky…bleaahh

4 04 2013
VreauUltimulLoc

Atat am avut. Gheața e pentru contuzii.

4 04 2013
ultimulloc

mai ramine sa vezi „bad boy bubby” si sa bei vodca, cu lingurita si poti sa mori linistit :p

4 04 2013
VreauUltimulLoc

SE FACE😉

5 04 2013
J.

Singurul lucru care m-a tinut cu privirea balind la poza ta nu au fost capsunile si nici pectoralii aia pe jumatate aratati , restul imaginati. Mainile , m-au coplesit mainile tale…Mii de draci !!! Am scapat siropos in tastatura :)…

9 04 2013
m

…cine stie, poate pica ceva din mainile minunate, de artist as zice chiar! eu cred ca pe spate ai aripi.

10 04 2013
J.

Eu?! Aripi ?….pe spate am agatata doar o usoara viroza de primavara. El ? , „ultimul” ? scapa texte interesante din mainile-i „minunate”. Dar eu nu i-as pune aripi , am citit scrieri ale lui in care parea ca ii cresc coarne🙂 Dar imi plac in egala masura…

24 04 2013
haotica

25 04 2013
VreauUltimulLoc

Multumesc!

Lasă un răspuns

