Sa mai ziceti ca nu-s festiv

13 02 2013

  1. Mai știți când puneți mereu citate cu trăiește clipa și fii tu însuți?
  2. Mai țineți minte când o ardeți folozofic despre sinceritate și suflet?
  3. Mai țineți minte când vă arătați scârbiți de falsitate socială, de măști și mercantilism?

Pai atunci înseamnă că de sfântul valentin sunt idolul vostru.

Numele meu indian este, Cel ce se caca în inimi de pluș și ursuleți pufoși.

Muie sărbătoare născocită de departamentul de marketing și adoptată ca standard de toate proastele femeile pentru care iubirea are nevoie de dovezi și share și like pe facebook.


Acțiuni

Information

10 responses

13 02 2013
noctambulul

mare ‘…”’ sarbatoarea asta.

13 02 2013
Andreotti

ești idolul meu! bine, cred că știai deja, așa că nu știu de ce dracu’ mă mai obosesc să-ți bag degetul în ochi:)

14 02 2013
tatata

chiar asa, de ce?

15 02 2013
CVis...

Atunci numele meu indian e :”Cea care face ceva pe sarbatoarea asta”!!! Si nu toate femeile „e” proaste!Unele „e” doar snoabe! Care este!!!😀

16 02 2013
VreauUltimulLoc

Nu vrem sa aratam cu degetul, dar nici sa ne lasam purtati de valul multimii nu are sens🙂.

15 02 2013
ilinca

:))

19 02 2013
nirvanadream

Tre’ sa ma simt cumva ??🙂

20 02 2013
VreauUltimulLoc

Nu cred, e optiunea ta ce simti in aceasta sarbatoare, asa cum imi este mie imposibil sa simt ceva special.
Pe de alta parte, daca erai iubita mea si aveam aceasta coleziune de pareri probabil ca trebuia sa te simti vizata :)).

20 02 2013
nirvanadream

Ha ha ha…ce tare…
Au fost cred vreo 6-7 ani cand nici pentru mine ziua de Ballantine’s n-a insemnat nimic. Oricum niciodata n-as cersi de la un barbat (ca e al meu sau nu)…”Hai du-ma si pe mine la restaurant ca e Vallentine’s…” sau „Sa nu te prind ca vii fara ursuleti de plus si perne cu oarecare mesaje „…BTW, n-am primit nici un cadou de Vallentine’s…si nici nu m-am suparat…o fi dovada de maturizare ?

20 02 2013
VreauUltimulLoc

e posibil🙂, sau este o dovada ca ai avut alte surse de satisfactie mai mari decat un cadou.
Eu stau prost la partea cu cadouri dar in rest stiu foarte bine ce ofer. Cred ca e preferabila un barbat misto tot timpul decat un bou foarte atent la zile speciale.

Lasă un răspuns

