Prea tare

3 02 2013

Am vazut azi care sunt cuvintele ce aduc lumea la mine pe blog.

Se pare ca de 5 ori s-a ajuns aici cand cineva a cautat: drog fucsia

Asa ca am dat si eu pe google si sunt primul, eu zic ca e bine.

Drog Fucsia

Na, sa imi consolidez pozitia.

Cand cineva vrea drog fucsia vine la fratili vostru aici. Ii dau doza la secunda.

 

Mesaj pentru mine.

Niciodata, dar absolut niciodata sub nici o circumstanta atunci cand gatesti nu mai te du „doar putin” sa faci altceva!


Acțiuni

Information

4 responses

4 02 2013
andreea

=)) gateai niste drog fucsia?
a iesit naspa? au venit pompierii? daca n-au venit pompierii, trebuia sa mai stai putin sa faci ceva:))

4 02 2013
VreauUltimulLoc

De data asta pompierii au scapat nealunecati pe stalpul placerii =))

4 02 2013
Andreotti

dăi și cu bold și subliniază-l….așa te va indexa mai bine!😉

26 03 2013
ultimulloc

eu am ajuns dupa cautarea „mac”…deci tot pe la droguri. eu nu stiu ce se intimpla pe aici, dar mai stau sa vad ce gatesti (data viitoare !)

Lasă un răspuns

