Am observat ca

18 01 2013

Uneori simt o dorință nestavilită să mă joc folosind cuvinte. Poate vine dintr-o fascinația față de putința de a  crea ceva din nimic, poate din promisiunea unei libertăți intangibile sau poate vine din admirație față de jocurile frumoase ale altora.

Cred că dorința asta e prea puțin legată de un talent real și sincer din punctul meu egosit (ca și cum ar exista și altul) de vedere nici nu prea cred ca e important și sigur nu ma intereseaza daca ar fi. Pînă la urmă joaca are tot dreptul să fie imperfectă și chiar rizibilă. Are tot dreptul și chiar e recomandat, bănuiesc că altfel s-ar numi artă.

Așa că atunci când mă simt claustrat de tot felul de constrângeri și dead line-uri îmi doresc să las totul pe o parte la marginea șanțului și să arunc cuvinte-n sus. Să pice împrăștiat la fel cum picau oasele ghicitorilor de odinioară. Să le interpretez după cum îmi spune intuiția și inspirația. Mi-ar plăcea să am o cutie cu începuturi de poveste, numai bune de continuat în astfel de momente.

Cred că dacă mi-aș ține un carnet și un creion lângă pat aș face o colecție satisfăcătoare de astfel de semințe, numai bune de cultivat.


Acțiuni

Information

6 responses

18 01 2013
Andreotti

Cine te împiedică să ții un carnețel lângă pat sau să ai cutiuța cu povești începute???…știi, toate au un început!

20 01 2013
VreauUltimulLoc

o sa ma gandesc la asta, cred ca trebuie sa imi iau si o lanterna :))

19 01 2013
noctambulul

si nu crezi ca atunci carnetelul s-ar face intr-o colectie de cosmare care te bantuie?

20 01 2013
VreauUltimulLoc

pai pe mine nu ma bantuie cosmare, nici de visat nu prea visez.Cel putin nu imi aduc aminte.

20 01 2013
Raluu

E bine sa ai ceva in care poti sa iti spui povestile si visele ! Prin cuvinte ne aratam uneori arta sentimentala😀 !

22 01 2013
VreauUltimulLoc

care are :))

Lasă un răspuns

