Senzații uitate

24 11 2012

Bă, o senzație de căcat pe care nu am mai simțit-o de mult. Dorința de a te fute, fără șanse de realizare. Tu vrei, ea vrea, dar exista motive suficient de obiective cât să nu se poată. Nu vorbesc de motive morale sau alte căcaturi spulberabile de o erecție viguroasă și o mână înfiptă în păr. Vorbesc de genul ăla de motive care îți taie tendoanele lui ahile și pritenii săi.

Cam de căcat. Nu mă plâng. Adică mă plâng, aici pe blog, dar aici nu se pune că aici e locul… LOCUL.

Da’ cum îmi place mie să înțeleg treburile, mi-am luat bisturiul și mă uit și la treaba asta. Adică ar fi laba, ar fi muia ar fi câteva variante. Dar e senzația aia că dacă nu te fuți nu ai făcut nimic.

Ca o paralelă așa, e ca atunci când te fuți cu ea, o ea generică, și ai vrea să îi dai o muie. Din motive diverse, poate e prima oară, poate este handicapată și crede că muia e lucrarătură necurată, cert e că muia nu se realizeză.Rezultatul este că indiferent cât de futut ești tot nesatisfăcut te simți. Orice ai face e ca un preludiu, preludiu care dacă nu se încheie cu o muie rămâi nesatisfăcut.

Cum trăiesc mereu clipa prezentă, ca un Budha și un bolnav de scleroză am uitat cu desăvârșire gustul frustrării. E așa amărui spre trist și nu îmi place să fiu trist. Mie îmi place să fiu fericit și lucrurile să se petreacă după chipul și închipuirea mea. Ca într-o poveste de la protv.

Uoffff, zise el scărpinându-se la coaie (indicații regizorale). Sexul pare neimportant până nu mai e. Apoi devine destul de semnificativ, suficient de semnificativ încât să te gândești la el pe bune. Mereu te gândești la el.

-Uite-o p-aia ce aș fute-o, hai ca a venit tramvaiul

-Hm, cum se vede buca aia prin fustă, simt că mi se face foame, ma duc să îmi cumpar un pateu

-ce buze groase are aia, ce ar merge o… o sa învăț mai bine să scriu în engleză, asta îmi va folosi în carieră.

Dar niciodată pe bune. Adică la modul ăla de gândul care persistă după 3 secunde și nu numai că persistă dar scoate înregistrări din arhivă. Gusturi, senzații tactile, caldura… asta ce senzație e? Termică?

Mă rog, viața merge mai departe, cu sau fără noi. Sincer nici nu mi-aș dori să se oprească viața odată cu minte. Mie îmi place solitudinea când mă opresc. De fapt sunt așa de nevolnic când vine vorba de paralelizarea gândirii încât dacă vorbești cu mine când mă gândesc la ceva mă enervez grav. Vreau să taci dar nu știu exact ce mă enervează la tine. Și mă răstesc la tine, ridic vocea. Eu sunt relativ calm, dacă ridic vocea înseamnă că de fapt te-aș omorî.

Mi-ar place un joc, d-ala cu realitate virtuală, să intrăm în el și să ne omorâm. Ce pula mea e mizeria aia din filme? Dacă mori în joc mori și în realitate. Bă muie, eu vreau să mor de zece ori în joc și să mă doară în pulă în realitate.

Ăla joc tare. Să doară nu zic, să intrăm în el cu sabia și să rămînă cel mai bun în picioare, dar să doară, să obosești, să fie ca o realitate virtuală. Aia potențare a vieții. Să retrăiești întensitatea morții la adăpostul siguranței. Cred că nu ne va fi dat așa ceva. Moartea are sfințenia ei. Nu putem să ne pișăm și pe asta, cu știința noastră de jucărie.

Vezi tu cititorule, ce exprimare de căcat, bă coaie vreau să mă fut. Nu cer mult, nu cer puțin și între noi fie vorba și merit. Am mâncat tot, am baut tot, am făcut temele, am plm… am făcut tot ce era de făcut. Unde este premiul meu, în carne vie?

În carne să vie.

Nu știu nu mai e nici o apreciere pentru desăvârșirea genetică. Într-o societate a selecției naturale cred că eram mai avantajat și răsplătit în același timp. Nu e ca și cum fizic vreau asta. Nu, e așa ca un moft, ca o aroganță. Ca un gând burghez, ok mi-am dat drumul, dar ne futem și noi?

Atât, nu o să plâng acum dupa pizdă, dar uitasem cum e să n-ai, că ai, că n-ai voie… plm, rezultatul este același. Un fel de senzație de ulcior ciobit. Poți să bei cu el dar plm, îți strică experiența setei adăpate.


Acțiuni

Information

11 responses

24 11 2012
liviu

Oare femeia are şi ea o astfel de nevoie-simţire-gândire?
Mi-a plăcut faza cu pateul.
Aş vrea s-o regulez pe una (în viaţa virtuală) aşa de hard că trei-patru zile în lumea reală să-mi fie scârbă de femeie, indiferent de cât de bună ar fi bunăciunea cu sâni siliconaţi sau nu care s-ar crăci pe neve în faţa-mi şi m-ar implora să i-o trag că altfel moare.

24 11 2012
VreauUltimulLoc

Asta ar fi principalul scop al vietii virtuale =)), ala cu moartea ar fi asa… pentru pretentiosi.

24 11 2012
nirvanadream

Hahaha…bai nene, toti visati nimfomane…auzi la el, ca il implora sa i-o traga ca altfel moare…m am stricat de ras !! Dar da, colegu, ai dreptate, muie de calitate in ziua de azi nu prea gasesti decat poate platita, ca in rest figuri, fitze si alte acareturi. Ma rog, mai o fi si vreo fata de imparat care a vazut inclusiv maciuca Zmeului (stii bancul?) dar astea sunt rare si deja luate sau catalogate „curve” de cea mai joasa speta.
Sa moara ma-sa de am inteles vreodata paradoxul asta. Toti barbatii vor de soata/iubita o fata cuminte, ingenua, dar vor sa se fuck mai ceva ca in filmele cu 3 de X cu una pe care o considera inferioara doar pt faptul ca-i suge atat de bine ceea ce e la jumatatea nivelului lui. Caci, desigur, daca o suge atata de bine, e o curva penala frate !! Mda, ce sa zic, nevoi primordiale. Poti sa-mi explici de ce optica asta?

24 11 2012
candrei10

Nu stii definitia sotiei perfecte? Doamna in sufragerie si curva in pat
Cred ca daca barbatii si ar gasi o nevasta care sa faca sex oral la fel de bine ca cele platite nu s ar plange.

25 11 2012
VreauUltimulLoc

Cred ca exista o problema in comunicare :)), eu nu visez nimfomane si nu ma plang de calitatea muiei. Problema e ca din motive obiective nu pot sa mi-o trag (si situatie e posibil sa dureze) si e ceva ce nu mi s-a mai intamplat de mult, uitasem cum e sa nu se poata.
Legat de paradoxul de care spui, nu ma gasesc in categoria aceea. Nu cred in categorisiri de genul, iar faptul cum faci sex nu mi se pare definitoriu pentru tine ca persoana, incat sa cataloghez o femeie care face sex intr-un anume fel ca fiind ingenua sau curva. Mi se pare mai mult trasaturi de carater decat atribute ale sexualitatii.

25 11 2012
candrei10

Imi pare rau pt problema ta. Sper sa se rezolve cat mai repede.
Invatam sa apreciem ceea ce avem numai atunci cand il pierdem.

26 11 2012
VreauUltimulLoc

Apreciam si cand aveam :)), dar am uitasem cum este fara.

26 11 2012
sam

unde dai si unde crapa :)) mi nu mi s-a parut ca ar fi o problema. ma rog, in afara cazului in care faci o problema dintr-„o aroganta, un gand burghez…”

in rest? toate bune?

26 11 2012
VreauUltimulLoc

Sigur, de ce n-ar fi bune😉.

21 12 2012
nirvanadream

Doi moşuleti stau pe o bancă. La un moment dat, pe lângă ei trece o tipă trăznet. Unul din moşi către celălalt: – Mamă ce mai pu*ă i-ar trebui lu’ asta!
La care tipa se întoarce către ei: – Mie mă? Poate vouă amaratilor!
PS. E banc !

21 12 2012
VreauUltimulLoc

femeie fara suflet :)).

Lasă un răspuns

