De cat este nevoie?

5 10 2012

E foarte bizar subiectul următor. Mă gândesc la lungimea articolelor pe care le scriu pe blog. Scriam mult și nu reușeam să imi pun ideile în ordine, decât după un șuvoi, inutil de lung, de cuvinte.
Așa că la un moment dat m-am gândit să încerc să mai elimin din balast. Excluzând posturile în care efectiv vreau să scriu, nu să transmit vreo idee. Cert e că atunci când am început să cer motive cuvintelor pe care l-aș scrie, nu prea mai simt nevoia să scriu. Prea puține lucruri sunt cu adevărat importante și merită menționate. Majoritatea oricum nu pot fi cuprinse în cuvinte.
Și atunci? Nu știu, bizareriile vieții, nu contenesc să mă uimească și să mă lase într-o stare ciudata. Ca de contemplație fără nici o nevoie de concluzionare.


Acțiuni

Information

5 responses

5 10 2012
PhotoLeoGrapher

Da, ai dreptate… „Prea puține lucruri sunt cu adevărat importante și merită menționate”… postarea asta era importantă!🙂

5 10 2012
PhotoLeoGrapher

Smile! It’s World Smile Day! :))

5 10 2012
VreauUltimulLoc

Da? nu stiam.🙂 Atunci sa zambim zic.

11 10 2012
Adrian Imbrea

cred ca aberezi!dak eu ma simt bine sa citesc literatura,desi o sa devin inginer chimist:)).o parte din adevar iti apartine dar cel intr-un procent minor.de fapt nimic din ce facem nu este pierdere de vreme;)

12 10 2012
VreauUltimulLoc

Nu am nici o problema cu literatura, chiar am subilinat asta. Vorbeam de faptul ca exprim o idee in mult prea multe cuvinte, atunci cand vreau sa exprim doar o idee.

Lasă un răspuns

