Am fost la concert

2 09 2012

Da, am fost. E primul concert serios la care am ajuns. Pentru că nu mă simt atât de fan cât să îmi doresc să mă înghesoi cu ăia acolo. Nu zic că e rău, zic că îmi place să ascult muzică la mine în casă cu un pahar în mână. Nu simt nevoia să mă manifest să las dracii din mine să se fluture pe stadioane. Îmi rezolv problema asta în alte moduri.

Dar nu îmi pare rău, că eu studiez omul în toate situațiile în care îl văd. Vă dați seama, 45 de mii de oameni numai să îi observ. Așa la modul natural în mișcare. A fost simpatic. Momentul care m-a bucurat cel mai tare a fost când a urlat întreg stadionul, mi s-a zbârlit parul pe spate. NU am par pe spate dar daca aveam cu fiorul ăla se zbârlea.

Cred că așa era pe câmpul de bătălie. Doar că acolo strigau bărbați cu piepturi late și voci ceva mai groase decat pizdăreala aia de pe stadion. Oricum a fost bine și așa.

Al doilea lucru a fost câd am văzut  o gagică cum și-a șters scaunul de pe stadion, de la concert cu trei, trei, șervețele umede. În pula mea… avea niște pantaloni maro. Un cacat, unele lucruri te amuză și prin absurdul lor. În altă ordine de idei am stat pe scaun tot concertul. Au cântat și ăia nu s-a auzit chiar bine. Dar a fost mulțumitor. Nu cred că mă mai duc la altul. E cum mă așteptam, frumos dar nu prea. Nu merită efortul și nu îmi aduce atâta mulțumire ca o audiție acasă cu paharul în mână.

Azi m-am simțit și eu eliberat, că era păcat să nu o fac. M-am batut pe saltele cu manuși de MMA. A fost simpatic, și am niște desene pe față ca insigne de onoare. Dinții sunt la locul lor nasul la fel, deci uneori ti se intampla multe lucruri bune in viata.


Acțiuni

Information

One response

30 09 2012
silver price

Nu mai vorbim despre joc. Dac-ar fi să se ia în calcul doar asta, n-ar mai veni oamenii pe nici un stadion din România. La Dinamo cu atât mai puțin. Dar parcă tot trebuie să existe un nu-știu-ce. Ceva care să te facă să revii. La Steaua au tribunele aproape, la Rapid au galerie zgomotoasă, la Sportul au echipă de tineri, iar la Chiajna are patroana silicoane. Dar la Dinamo cu ce să-i atragi? Nici să vină Nicoleta Luciu alergând spre oficială cu bidoanele sărindu-i din sutien cum făcea odată nu ar funcționa, că oricum n-ar distinge nimeni nimic din ce se întâmplă. Poate doar Florin Prunea zbânțuindu-se în pielea goală pe pista de atletism ar mai salva atmosfera. Că aia chiar nu are cum să nu se vadă, zice lumea, orb să fii!

Lasă un răspuns

