Poate ca nu e totul pierdut

2 08 2012

În ultima vremea am fost foarte ofticat pe tot ce se întâmplă pe plan politic, în țară. Dar nu din cauza că am eu o opțiune anume, care nu s-a realizat. Practic orice opțiune era mai bună decât ce se întâmplă acum. Dar cum spuneam în postul trecut, din gesturi parșive nu au cum să rezulte efecte pozitive. Totuși am omis ceva.

În această țară unde integritatea nu mai este primită ca argument viabil în nici o discuție, unde există oameni care încearcă să argumenteze de ce au ei dreptate când au mințit și au încercat să manipuleze. Unde nimeni nu pare să sesizez subiectivismul stupid de care se agață și unde toți ignoră orice valori morale. În această țară există 1 milion de oameni care deși aveau la dispoziție posibilitatea de a alege calea ușoară, pentru a își realiza obiectivele egoiste, au ales invers. Au ales sa exprime exact ce doresc și să îți asume consecințele în eventualitatea unei pierderi.

Mă înclin în fața tuturor celor care au fost la referendum și au votat NU, respect.

Statistic e nevoie sa cunoști 100 de oameni pentru a putea spera să întâlnești 5 astfel de persoane, poate că sunt mult mai multe, dar cum spunea un proverb.

Calul de curse cand stă nu se deosebește de celelalte mârțoage, trebuie să îl încaleci și să îl pui să alerge pentru a își dovedi adevărata valoare.

Felicitări pentru verticalitate și cu ocazia asta simt că mi s-a luat și mie o piatră de pe inimă. Încă mai există speranță.


Acțiuni

Information

8 responses

3 08 2012
ceacarete

te inclini in fata celor care au votat NU? insa, nu ii intelegi, ca sa ma exprim frumos, pe cei care nu s-au dus deloc? Eu una nu am fost sa votez. Pentru ca mi-e scarba de jocul asta stupid. Pentru ca am preferat sa ascult muzica coreeana si sa desenez decat sa ma misc 5m pana la sectia de votare. Pentru ca nu pot sa inteleg cum unii pot fi asa de naivi incat sa tina de partea unora ce arunca cu .gunoi impotriva cuiva, acuzandu-l de toate cele. Pentru ca atat de multi naivi exista incat nu isi aduc aminte ca atunci cand s-au taiat salarii si s-au marit preturi si ne-am indatorat pana in gat tot USL-ul era, doar ca imprastiat pe la alte partide. So sictir. Prefer sa ascult muzica coreeana si sa desenez si sa beau cafea decofeinizata cu lapte decat sa mai acord o alta secunda din viata acestui subiect. Prin urmare asta a fost prima si ultima oara cand o sa mai las comentarii inutile in ceea ce priveste subiectul. Cheers

6 08 2012
VreauUltimulLoc

Cred ca nu m-ai inteles, daca nu ai avut nimic de votat si nu te-ai dus esti la fel de indreptatita, si te inteleg perfect. Ai actionat conform credintei tale. Dar daca nu te-ai dus desi aveai o optiune, doar pentru a nu se face pragul, aia e alta poveste.
Acum legat de optiunea sincerca, fiecare are dreptul la ea si ma depaseste sa o judec in vreo directie.

6 08 2012
ceacarete

ai dreptate, nu intelesesm ce ai zis… de fapt, nici nu prea am citit tot, cuvant cu cuvant, spre rusinea mea. zi faina

3 08 2012
ceacarete

Reblogged this on dupa25deani.

9 08 2012
Kyoteea

exista cuvantul „incalezi”? sunt mirata, spre rusinea mea

10 08 2012
VreauUltimulLoc

=)))) incaleci

12 09 2012
cyuba

eu iti multumesc ca mai exista oameni care se inclina cand cineva face ceea ce gandeste si isi foloseste optiunea de vot. nu vrei sa stii ce mi-au auzit urechile cand am discutat despre problema referendumului si le-am spus ca am votat si am ales varianta 2 de pe buletin (si am specificat ca am facut-o pentru ca am posibilitatea sa ma exprim eu si nu altii pentru mine). ma inclin si eu in fata ta.

numai bine,
cyuba

12 09 2012
VreauUltimulLoc

numai bine😉

Lasă un răspuns

