Nu mai pot cu telemarketing

26 06 2012

Bă, ăștia nu mai au nici o rușine!

Mă suna o tută de la bancpost, cu textul clasic, domnul plm… suntem fericiți să vă frecăm la oua, că mare oportunitate ce aveți ‘mneavoastră. Acum și numai acum puteți să vă faceți un card de cumparături ca să cumparați, sau ceva.

Ok, mulțumez, dar nu sunt interesat de ofertă. Zic eu ca Romeo când o ardea distant cu Julieta doar, doar plusa coarda cu o dovada de iubire în plus, (sub forma de sex oral și alte romantisme cu clarul lunii) doar că eu eram altfel. Adică dezinteresat sincer.

-Dar de ce, nu sunteți interesat?

-Pai, pentru că nu uzitez.

-Dar ca ce costuri mici avem și un an gratuit administrarea.

-Pai, dacă nu folosesc?

-Dar de ce nu folosiți

-Pai zic, pentru ca e un credit.

-Dar de ce priviți așa?

=)) un fel de hai coaie nu fi d-ala nașpa de spune lucrurilor pe nume.

-Priviți-l ca pe o rezervă.

Să moară mă-ta, o rezervă, de ce nu privesc oare cum trebuie? Zic, domnișoară e un credit.

Ea ambițioasă

-Nu, nu, e un avion, e o pasare, e superman.

Apoi a bagat-o p-aia, că dacă nu-l folosesc nici nu platesc dobanda la el și nu mă costa nimic.

-Făăăăăă, în plm, dacă nu-l folosesc ajungem de unde am plecat, deci n-am nevoie de el și când îl folosesc  e un credit. Nu vreau, nu îmi trebuie, la revedere drum bun.

Când m-am răstit la ea și i-am tăiat-o ferm și-a șters zâmbetul fals de pe muie. Da, da rânjea fals se auzea din voce, apoi i-a trecut.  Mi-a urat de bine și a încheiat conversația. O să ziceți că își câștiga și ea o pâine.

Nu frate, nu muncea, nu făcea nimic util societății, nu merită indulgență genul ăsta de sclavete. Dacă atunci când îi spuneam că de fapt îmi vinde un credit și nu-l vreau, se oprea acolo… tot respectul.

Dar așa, când o arde la modul să-i prostim pe proști, mă piș pe textele lor. Mă piș și pe bacpost și toți căcații care o ard promoțional cu vorbe de doi bani.

Muie vouă, cu campanile voastre de marketing făcute de triști mimetici. Să ma beți la ouă!


Acțiuni

Information

9 responses

26 06 2012
Andreotti

😉 bine!!!!

26 06 2012
Andreotti

și eu fac la fel!!! termenii diferă puțin că …mde, avem sexe diferite:)

26 06 2012
Fr0z3nasic3

Tocmai ma sunase de la BCR Asigurari pentru prosteala pe fata. Macar omul a incercat sa para sincer: ca are numarul meu de telefon si numele de la o persoana care a preferat sa ramana anonima si el nu intelege de ce. =)) Nu stiu cu cine a facut el cursuri de negociere, dar sigur a fost fraierit. O astfel de introducere nu face decat, in cel mai bun caz, sa irite potentialul client. Apoi tentativa de linguseala: wow, nu multi folosesc termenul de polita, Pe bune? Ca sa nu mai spun de faptul ca a avut nevoie de vreo 5 min ca sa exprime doua vorbe si trei prostii. Si, ironic, te trezesti cu din astia pe cap fix cand ai o urgenta de rezolvat si multe… multe injuraturi de aruncat.

27 06 2012
sam

te-ai suparat. bun! si mai departe? sunt curios de unde-ti mai recuperezi sinapsele zdrobite in discutia aia.

28 06 2012
VreauUltimulLoc

sinapsele alea sa fie ultima mea problema, de unde le recuperez pe alea sdrobite de alcool ??? asta vreau eu sa stiu.

28 06 2012
sam

aoleu, da, la alea nu ma gandisem :)) e si asta un punct de vedere. presupun ca tot ce putem face e sa le ocrotim pe alea ramase. si sa construim altele noi cu nuronii inca in viata.

28 06 2012
VreauUltimulLoc

dispar ele specii, si forme de relief, ce sa ne facem griji pentru cosulete de idei, majoritar nesemnificative istoric.

28 06 2012
ana pauper

sclavete😆

25 07 2012
spanac

:))
Doamne cat nu-i suport eu pe astia…
si pe mine m-au sunat.
le-am zis nu merci nu-mi trebnuie si s-au calmat.
dar astia care continua cu de ce, dar va rugam, dar va dam moka, dar nu e niciun deranj, merita 1000 de puli in fatzau…

Lasă un răspuns

