8 02 2012

Am puține de spus și în mare fără valoare pentru altcineva. Simt că îmi vine leșin de poftă, de pofta de a bea ceva.

Am o sticla Jäger în frigider. Atât de simpatic se disipă în sistemul nervos, atât de placut mă relaxează.

Singura barieră între a îmi turna întreg conținutul în shot-uri secvențiale este că sunt pe ultima sută de metri dintr-o etapa a unui nou antrenament.

Mi-aș bate joc de munca de azi inundându-mă cu estrogeni. O pula… unde mai pui că am scăpat din mână și bara olimpică încărcată cu 50 de kg pe ea de la 1 m.

Cineva de la nivelul de dedesupt cu siguranță m-a iubit pentru treaba asta.

Să mă futtt, Să mă futtt, Să mă futtt, Să mă futtt! Sunt arc, aș sparge un zid cu capul, da’ n-am.

De mult nu am mai trecut printr-o stare așa de nașpa. Salivez din fiecare fibra a ființei mele. Cică să învingi tentația.

Vreau să o vad în fața mea să o inving în luptă dreptă, da bestia o arde mișelește în atacuri frontale… pe la spate.

Gata, mâine e o noua zi și o sticlă va plânge cu lacrimi etilice dacă nu se cumințește.


Acțiuni

Information

3 responses

8 02 2012
Vis

Te-a facut pe tine o pofta?Ori suntem barbati ori nu mai suntem!!!🙂

9 02 2012
VreauUltimulLoc

Nu m-a facut!
I am strong as an ox.

23 02 2012
112

In primul rand nu inteleg ce cauta in frigider.

Lasă un răspuns

