Dislike on Facebook

9 11 2011

Știți voi căcatul ăla de facebuci? Mizeria aia de vă pierdeți jumate de zi pe ea și umpleți cu tot felul de linkuri banale și invitații de caritate și alte porcarii inutile, în marea lor majoritate?

E… are un lips. Deci eu am identificat o nevoie de o funcționalitate pe porcăria aia. Frate îi lipsește un buton de dislike.

Știu și cum ar trebui să funcționeze. Spre deosebire de ala de like care te leaga de subiect ăsta ar trebui doar să se conometreze acolo da’ să nu apară pe perete. Să nu vadă toți puleții că ai dat dislike și să ajungi să faci reclamă la ce te stresează.

De fapt ar fi bine să meargă mai departe de atât, dacă ai mai multe dislike-uri decât like-uri să înceteze să îl mai arate. Să ți-l steargă de pe perete.

O să ziceți că nu e corect, că poate să îți joace cineva feste sau mai știu eu ce exprimări muiste ar folosi un dependent de facebook. Mă doare în cur oricum e o mizerie așa că cine investește energie în rahatul ala merită să se chinuie.

Io  vreau doar să le dau la toți dislike pentru toate mizeriile. Nu e ca și cum mă enervează efectiv, că intru rar și ignor tot, dar cumva am o repulsie la penibil și banal pus la loc de cinste. Uneori repulsia se activează.

Atunci când mă plictisesc am chef să fac mișto de fanteziile altora. Fantezii despre cum sunt ei speciali si interesanți deși poartă tricoul cu sunt banal și când intră în zona de nudiști. Banal e de bine, să fii banal și să fii arogant despre asta cu impresii de genialitate aia e doar zgomotos ca o instalație de brad. Eu vreau să am ciocanul în mână când instalația reia repertoriul. Că așa sunt eu intransigent cu chestiile fără suflet care se manifestă zgomotos. Zgomotos și pe repet că veșnic e pe repet.

De acolo vine și banalitatea mă rog ați înțeles, vreau buton de dislike. Rahatul ala cu hide mesajele de la costel zis și costel glume de profesor nu mă satisface suficient. Este silențios, nu lasă urme. Eu vreau să resping mai evident.

Dacă vine o urâtă la tine, o arde cu figuri de zână obsesiv de des si nepotrivit , iar apoi sigură pe ea te invită la o cafea. Nu poți să o refuzi politicos și atât!

Ar fi păcat de efortul ei. Trebuie să îi spui ceva rau… să doară. Și dacă e frumoasă trebuie să faci asta dar numai după ce o fuți. Așa e legea naturii.

Așa, cum nu suntem creaturi violente că doar suntem oameni. Și omul mereu a fost o siluetă roz într-o mare de vată pe băț ce spune te rog frumos și când oferă un cadou. Nu voim răul gruaznic (cu măruntaie spintecate și alte efecte speciale) al altora dar măcar așa la același nivel la care se învârte realitatea lor să avem și noi o unealtă de a ne pișa pe ei.

Cum fac cu butonul asta de dislike? Fac o motiune în online, o cerere la Țucalenberg ăla? Poate îi place și îmi dă și mie un like de aur.


Acțiuni

Information

14 responses

10 11 2011
Fr0z3nasic3

Pe facebook lipsesc multe, nu numai “dislike”. Eu vreau buton de “kill” – ştergerea conturilor care poluează reţeaua cu sute de poze nerelevante. Cum pm poţi pune într-un album personal dedicat “prietenilor” peisaje? Păi de aia am dat eu add la mai mult de 10 persoane? Ca în loc de moace obosite să văd copaci, animale sau clădiri? Aş fi înţeles dacă erau şi muianele respective în fundal (planul 4 sau 5 măcar), dar nici vorbă… s-au făcut invizibili.

10 11 2011
VreauUltimulLoc

Ar fi bun si un buton care sa iti stearga propriul cont :)) la o adica.

11 11 2011
Anna

Vreau si eu un big DIslike pentru parintii copiilor abea „fatati” si urcati pe toti „peretii”😐 .
unde semnez?

11 11 2011
Anna

N-au fost atat de mandri ca am avut dubla circulara de ombilic si eram cel mai urat copil din maternitate.

Dar da, ai dreptate, e ca aia cu „nu-ti place emisiunea, schimbi postul”.

Eu nu caut sa vad poze cu bebelusi, pur si simplu apar acolo, deschizi pagina si sare bebelusul si sa recunoastem, nu prea ai ce sa intelegi dintr-un nou nascut, arata toti la fel.

p.s. Ai copii Anca?

14 11 2011
Persefona

Anna, ai perfecta dreptate! Eu m-am ingrozit la imaginea unu beblus cu ombilicul inca „atasat”. I mean, who wants to see that?!

Si totusi, cred ca un buton de dislike ar ramane neatins. Putini isi asuma o parere negativa. In schimb, as limita numarul de postari in 24h. O postare! atat! Atunci n-as mai vedea o suta de bancuri de la aceeasi persoana si nici ce ii prezice horoscopul.

p.s. propriul cont se poate sterge, dar e nevoie de mai mult de un click!🙂 poate si-n ideea ca pana reusesti sa dai delete, FB spera sa te razgandesti :))

16 11 2011
ILUZIA

daaa, asta da! limita de o postare pe zi, o melodie pe saptamana si posibilitatea de a da un singur like pe luna si ala foarte bine argumentat.

16 11 2011
buhabubu

Ce-au, mey, astia cu tine? Te injura sau te baneaza de pe bloguri?

17 11 2011
VreauUltimulLoc

Comentariul era valid, daca cineva gandea 0,3 secunde, asa ca banul ala e total irelevant.De injurat m-ai injurat tu.
Ai dezvoltat o afinitate pentru mine? Vad imi urmaresti evolutia pe net si mai te chinui si sa o comentezi. Sa ma simt special?

17 11 2011
baluba

Da, ca nu am timp de animal plant. Iti urmaresc involutia. Imi pare rau ca un baiat intelegint ca tine este pretat de altii la asemenea mizericordii.

17 11 2011
VreauUltimulLoc

Pai cand nu ai timp nici de animal plante decizi sa iti consumi timpul cu mine in involutie? Nu pari foarte inteligent in prioritizarea timpului propriu.
Cum poate sa iti para rau cand e vorba de tine. iti pare rau de ce faci tu, suferi de conflicte interioare? Poate e timpul pentru un control, ceva.
Da o fuga repede la veterinar, sanatatea inainte de toate, ce naiba.

20 11 2011
valeria

ihm

3 12 2011
monica

se pare ca am ceva de zis la fiecare post pe care il citesc🙂
feisbuc-u a fost inventat de niste oameni foarte tineri (dupe cum cred ca stii deja). pune-te pentru o secunda in papucii lor…la 20+ ( in cazul fericit ) esti mult mai aproape de inocenta, crezi ca tot ce zboara se manaca, etc. stai sa ajunga si ei la 30+ sa vezi ce repede pun butonu’ de „dislike”!

4 12 2011
VreauUltimulLoc

E mai calculat decat credem noi faptul ca lipseste, unii la 20+ nu mai sunt de mult inocenti. Cred ca se nasc deja neinocenti =)).

4 12 2011
monica

asa o fi!🙂

Lasă un răspuns

