Incredere

18 08 2011

Atunci când te uiti în ochii cuiva se produce o comunicare nonverbală, de la suflet la suflet, de la sine la sine. Cu fiecare secunda care trece se dau mai multe măști la o parte. Până rămân doi oameni care se privesc în ochi și nu se mai gândesc la nimic.

Atunci spui eu sunt eu și dacă te accepți pe deplin poți să privești pe cineva în ochi fără să simți nici cea mai mică tendință de a pleca privirea.

A pleca privirea e doar rușinea pe care o resimți la un moment dat vizazi de tine în fața altora și în fața ta. De fapt în fața ta e primul și ultimul pas, tu nu te accepți așa cum ești și presupui că nimeni nu te-ar putea accepta așa. Monstrul ăla care ești impletitura aia de cine ești și în ce pozezi.

Dacă te forțezi să privești pe cineva în ochi nu înseamnă că te accepți mai mult, înseamnă că te forțezi să privești pe cineva în ochi. Mai sunt tehnici de a privi în ochi să fixezi centrul frunții astfel se creaza iluzia privitului în ochi fără ca în realitate să o faci. Găsesc asta cel mai idiot lucru cu putință.

Dacă vrei să faci din privitul în ochi un exercițiu de autoacceptare atunci când privești pe cineva în ochi simte cum stai gol în fața lui, nu fizic deși și ala e un exercițiu util, ci sufletește. Puneți sufletul pe tava în clipa aia, afirma cine ești. Vizualizează-te cu brațele larg deschise. Vezi ce simți.

Lumea e chinuită de multe complexe. Merg pe strada și oamenii întorc privirea chiar și când au la ochi ochelari de soare mați. Apogeul a fost acum câteva zile când o pisica la etajul 1 si se uita pe geam la mine și după câteva secunde a întors privirea. O fi fost coincidență sau m-a perceput ca pe o agresiune. Unele lucruri se întâmpla doar în capul tău și ce e cu asta? Important e că eu privesc în ochi cu atâta consecvență încât a devenit o a doua natură. E bine să fii tu.


Acțiuni

Information

14 responses

18 08 2011
Visatoarea

Rar am curajul sa privesc oamenii in ochi!Foarte rar!Si pe strada merg cu privirea in jos.Mai am de lucrat la capitolul incredere ce-i drept!
Eu sunt eu mereu!Dar nu pot privi in ochi persoanele cu care vorbesc mai niciodata! Ma intimidifastacesc!:D
O zi frumoasa! 🙂

18 08 2011
VreauUltimulLoc

De ce? Puneti intrebarea asta pana afli raspunsul.

18 08 2011
Visatoarea

Timida nu prea sunt.Dar…nu am incredere suficienta in mine sa pot sustine privirea cuiva.Mi-e greu…Dar daca te mai citesc mult s-ar putea sa imi ridic si eu privirile de pe jos! 🙂

18 08 2011
Visatoarea

Dai si mie un strop de incredere de la tine?Hai!Nu fi rau…:)

18 08 2011
VreauUltimulLoc

Da, da ca nu e consumabila.

18 08 2011
Visatoarea

Multumesc!Esti un dragut!O vreau colet!Vreo 2kg as dori daca tot esti darnic!:D

18 08 2011
Crisss

Hmmm ..frumos scris ! Sincer nu concep sa am o discutie cu cineva , indiferent de sex si situatie in care sa nu o / il privesc in ochii …. uneori ochii iti pot spune lucruri ce gurita nu ar fi dispusa sa le elibereze ….:)

18 08 2011
VreauUltimulLoc

Important e ce spun ochii tai ;).

21 08 2011
Crisss

Spun multe 🙂 insa la fel de important este si faptul ca cel din fata ochiilor sa stie sa citeasca …

18 08 2011
Madalina

De stat gol la propriu stai privind persoana respectiva in ochii? Intelegi ce vreau sa spun… Sa inteleg ca n.ai niciun fel de complex nici macar fizic?

18 08 2011
VreauUltimulLoc

Nu am complexe

19 08 2011
Visatoare

Daca nu ai complexe atunci esti un om fericit!Bravo!
Da cum reusesti?Sau esti perfect?:D

19 08 2011
VreauUltimulLoc

Sunt perfect, nu stiu pentru cine, nu stiu pentru ce, dar sunt convins ca sunt perfect :)).

21 08 2011
Dentelle

asta mi-a placut mult..chiar ieri vorbeam cu o prietena despre lucratul la sine si acceptarea a ceea ce esti 🙂

Lasă un comentariu