Moieciu EcoMarathon

9 05 2011

Am participat la proba de cross  la Moieciu ecomarathon. Asta înseamnă 14 km de traseu montan. Mi-am atins obiectivul de timp, adică să scot sub două ore. Am ieșit în prima jumătate  aclasamentului și la open și pe categoria mea de vârstă. Ceea ce mă mulțumește, ținând cont că tocmai mă recuperez după o fractură de deget care m-a supărat puțin la coborâri. Iar antrenamntele efective pentru acest concurs au constat în două trei alergări prin parc.

Organizarea a fost ca și data trecută foarte bună, vremea a fost bună pentru participanții la cross și mai puțin bună pentru cei la marathon pe care i-a prins puțin ploaia și chiar ninsoarea. Sunt mulțumit că nu m-am accidentat și oricum mă simt mult mai bine articular față de marathon. A fost un weekend reușit și vă urez și vouă la fel.


Acțiuni

Information

One response

18 05 2011
Cornelia

Felicitari! frumoasa poza!

Lasă un răspuns

