Bad timing or hard training

14 04 2011

E un moment, prost ales, să îți rupi ceva când ești singur acasă. Chiar și un deget  amărât de la picior, care cred că e ce-a mai dezirabilă factură posibil. Dezirabilă pentru că încă te mai poți târâ cu o viteză de croazieră de 3 km pe ora și pentru că nu se pune în gips ci se leagă cumva de celelalte degete încă vioaie.

Oricum vei fi mirat de câte momente necesită participarea unui astfel de pricăjit la mers. Mirat în perioada asta se traduce prin pișat pe tine de durere. Bun, am trecut peste faptul că voi rata doua participări la niște concursuri din care unu chiar mă încânta în mod special. Dar sunt hotărât să întorc pronosticul medicului legat de participarea la alergarea montană de la moieciu.

Deci aici apare nevoia de ajutorul publicului. A mai avut cineva un deget de la picior rupt? Care sa nu fie ăla mare, că e mai utilizat? Eu l-am frânt pe vecinul din dreapta al celui mic. Doctorul a zis că vindecarea durează 3 saptămâni. Eu am stabilit că după 1,5 saptamâni să merg normal și după două să pot să alerg. Asta am stabilit mai mult în funcție de ce am eu nevoie decât pe premise medicale.

Ar fi bună totuși și o mărturie a cuiva care a mai trecut prin genul ăsta de fractură, inclusiv orice rețetă de grăbire a recuperării ce s-a verificat că funcționează.

Pe de altă parte orice scoatere din uz a unei părți componente fie ea și mai dispensabilă îți stimulează creativitatea. Chestile simple, până acum, încep să fie privite altfel și executate altfel.  Deci există și o parte educativă aici. Măcar ceva din pahar să fie și plin.

Voi lansa pariul cu mine pentru mers pe 22-23 si alergat pe 26 aprilie.

Si o sa inregistrez aici fazele prin care trec .

12.04 fracturat, durere suportabila mers schiopatat.

13.04 dimineata degetul s-a invinetit, umflat, intepenit, durere mare la calcat in pamant indiferent cum. Pus pansament.

14.04 durere doar la anumite pozitii care antreneaza si musculatura adiacenta.

15.04 pot sa conduc sa calc pe toata talpa și dacă merg foarte încet să nu prea se vade că schiopătez.

16.04 mi-am schimbat bandajul de unul singur degetul arata bine adică e drept, mi-am dat un reset de bios cu trei sticle de vin.

17.04 Nu am inregistrat nici o senzatie sistemul e încă oprit

18.04 Am început să mișc degetele în bandaj cu grijă să nu apară durere mă pot sprijini pe ele ușor. Acum trebuie să am grijă să nu forțez că deja nu mai suport bandajul.

19.04 Am fost la sala 10 minute de bicicleta eliptica, 8 minute de bicicleta stationara si 8 minute de banda cu 3 si 4 km la ora, apoi am schimbat bandajul si lucrurile aratau normal.

20.04 Ma jeneaza bandajul au aparut dureri si senzatii ciudate in picior de la mersul schiopatat.

21.04 Am inceput sa merg normal, daca ma concentrez.

22.04 Mi-am dat bandajul jos, nu il mai suportam simteam deja ca face mai mult rau decat bine

23.04 Pot sa ma ridic pe varfuri

24.04 Mersul schiopatat e mai mult psihic decat fizic.

25.04Pot sa consider ca mi-am atins obiectivul ca la 1,5 saptamani de la fractura sa merg, urmatorul este ca la doua saptamni sa alerg prima oara.

Am si alergat in seara asta am facut scari si am alergat in panta deci final de cronica. Inca mai doare la unele miscari dar e functional in 80 la suta din cazuri, daca nu se rupe de la efort consider povestea incheiata.

Acțiuni

Information

3 responses

16 04 2011
viorel grecu

Un articol destul de interesant !

26 04 2011
Dragilor bujorilor, ai mei din suflet prieteni « Deea Dulce mult aduce

[…] RMN, Schtiel, Silvia Colfescu, Sonia, Surorile Marx, VerdeDeParis, Voievod în ţara fluturilor, Vreau ultimul loc, Thetimeismine, Tudor, […]

22 06 2011
Te sărut cu dulceaţă de cireşe amare « Deea Dulce mult aduce

[…] RMN, Schtiel, Silvia Colfescu, Sonia, Surorile Marx, VerdeDeParis, Voievod în ţara fluturilor, Vreau ultimul loc, Thetimeismine, Tudor, Xelomon, Clemence, Mirandolina, Shayna, Serafim, Catharsis Gabriel, The […]

Lasă un răspuns

