Re felatie

1 04 2011

Am pus și eu un cuvânt comercial în titlu să mă gasească googu mai ușor.

Bă deci când o relație se termină de cele mai multe ori nu se schimbă nimic. Se produce doar o aliniere a punctului de vedere, al unui participant în acea relație, cu realitatea existentă de mult. Așa că e nemotivată tristețea resimțită de cele mai multe ori. E ca și cum te oftici că ai înțeles.

Cred ca relațiile ar trebui să se termine cu o petrecere. Să îi zicem celebrarea dezmeticirii .

Sau poate e mai absurd. Tristețea pentru lunga  stare de autoamăgire în care s-a lenevit până atunci. Ce poate să fie mai absrud decât să te superi că ai fost pe un drum greșit? Nu e cam târziu și fară sens?

Mă rog, nu e treaba mea. De fapt, eu nu am nici o treabă cu nimic. Ăsta cred că e un fel de permis suprem de a aborda orice subiect. Nu credeți?

Cine e mai îndreptățit să disece ceva? Cel care e până la gât în căcatul respectiv sau unu care îl miroase de pe margine? Probabil că amândoi. E ia mai dă-i în pula mea și pe ăștia.

De unde stau EU se vede clar că amândoi au persepective oloage de membre complementare.

Oare câte or fi pe lângă mine și nu le văd. Irelevant, ceea ce e cu adevărat relevant este oare cât e pe lângă noi toți și nu vede nimeni.

Ia imaginați-va următorul scenariu. Fiecare e ca o mulțime, cum le desenai la algebra in clasele mici. Așa ca niște bule (o ardem 3d ca la IMAX). Si bulele astea se intersectează unele cu altele sau nu. Dar putem presupune că există și un spațiu neatins de aceste bule (bulel sunt în mișcare zic eu).

Undeva acolo sunt convins că mai e ceva zăpadă virgină. Necălcată de nici un bocanc înămolit. O țâță adolescentină ce tanjește să fie atinsă pentru prima oară. Un punct mai G ca g-ul îsăși. Un g de 11 m/s2 ca să împing metafora acolo unde nici o metafora sexuala nu a mai pus vreodată piciorul. Vorbesc prostii, încă de la forțele de frecare și emulsionare lubrefianților  fizica a abundat în tente sexuale.

Acum, ce te faci dacă ajungi în zona privilegiată? Presupunând că nu poți face celelalte bule să cuprindă această zonă. Să zicem că e pe un varf de munte și bulele grase nu pot să urce. O fi liftul blocat sau un afis cu accesul persoanelor neautorizate este interzis, înțelegeți voi.

Te poate satisface doar faptul de a face un ingeraș în zăpada neatinsă chiar dacă nu te vede nimeni? La modul carpe diem, clipa cu gust de eternitate? Sau te va stresa veșnic acel iz de nemurire pe care nu îl poți explica nimanui, acea stea din frunte pe sub fes?

Mă rog, ce treabă am eu cu ăștia? Întreb așa la modul retoric cum întrebi un prieten, când îi dai sticla poștită, pe o banca în parc. Apoi mă uit dupa femeie și arunc o glumă deochiată, destul de tare căt să o audă dar suficient de subtilă cât să nu aibă replică.

Oare Aristotel și Platon se delectau rațional la o pungă de semințe? Eu cred că era tare să ieși la o bârfă în parc, la miez de noapte, cu aristotel. Noaptea ca să reduci distragerile feminine de la problemele importante ale metafizicii. Vă dați voi seama cum ar fi să arzi un cui sub clar de luna cu Einstein? Câte mistere ale universului s-ar explica într-o șotie d-asta și apoi ar rămâne pierdute pe vecie?

Așa că tot sunt la momentul întrebărilor al căror răspuns putem doar să îl intuim. Oare bătrânul Einstein s-o fi scărpinat la coaie înainte să scrie revoluționarea E=mc2?

Dar despre toate acestea în emisiunea viitoare, sau la rubrica comentarii.

 

Acțiuni

Information

3 responses

21 04 2011
Sulphur

m-ai dat pe spate. pe bune. e foarte adevarat ce zici tu aici.

13 06 2011
paispe

Tu ce faci cand esti in zona privilegiata? Te intorci?

6 09 2011
Creatura

Deci…eu trebuie sa dau de baut!La toata gasca!Clar!
Trebuie sa sarbatoresc dezmeticirea! Iesirea din lunga stare de autoamagire!!! Petrecere din aia mare!Cu lautari!Pe masura perioadei de autoamagire!

Lasă un răspuns

