E cineva amabil sa ma ajute?

25 03 2011

-Se găsește cineva să îmi povestească despre soare? L-am văzut pe geam, părea frumos. Am tras jaluzelele verticale să nu îmi bată în ecran. Oare cum se mai simte pe piele?

-O fi cald, s-o simți ca o mângâiere? Ca o mână de mamă așezată pe creștet?

-Mai știe cineva cum e cu briza, cum adie vântul ăsta de primăvară? E călduț, e răcoros? Eu nu mai știu precis, îl văd pe geam cum mișcă ramurile. E închis gemul că se făcea curent.

-Mai stie careva mirosul ierbii crude? Ultima pe care am simțită era uscată, apoi a ars. Nu mirosea prea bine dar te făcea să râzi.

-Cum cântă păsărelele știu eu, vă zic la schimb dacă vreți. Vă dau și mp3-ul, îl am într-un folder cu zgomote de liniște, lângă de ploaia în pădurea ecuatorială. În caz că e vreun poet care vrea să știe cum se aude liniștea în winamp.

Acțiuni

Information

8 responses

25 03 2011
Dentelle

Tocmai am fost la pranz. Am mancat o salata mare cu de toate si apoi am mers sa ne plimbam in parc si sa mancam inghetata la cupa. E bine, e cald, e soare si miroase a fericire. Ridica-te de pe scaun !

25 03 2011
Rares

Las’, că n-ai uitat nici tu.

26 03 2011
VreauUltimulLoc

Recunosc, imi mai amintesc ceva vag.

30 03 2011
Rox

miroase a viata, a suvite de par zburatacite de vant, a pamant reavan, a de toate bune. azi nu, ca s-a ascuns, da’ maine sa iesi pe strada sa-l vezi 😉

31 03 2011
VreauUltimulLoc

Am iesi azi si era ceata :)) da tot a fost bine.

30 03 2011
Helena

E un indicator in inima ta despre cum trebuie sa fie toate acestea. Primavara e unde vrei tu. Eu o iau in sens invers, unde-i zapada mai mare. In ceea ce priveste soarele, nu stiu niciodata cate trepte mai sunt de urcat, dar iti spun sigur ca scara e pana la cer.

31 03 2011
VreauUltimulLoc

Totul e sa nu incerci sa iei liftul.

2 04 2011
TheAlphaFemale

Din pacate tindem sa lasam perioadele de hibernare virtuala si de comodiate sa ne inghita…

Bine subliniat!

Lasă un răspuns

