Adblock

18 12 2010

Dacă și voi sunteți disperați de toate reclamele care împânzesc netul se pare că există o soluție.

Nu știu exact de când a apărut ăsta dar eu de curând l-am instalat și sunt mulțumit de el.

Un Add-on pentru browsere care blochează reclamele, paginile arată mai curate și mi se pare că se încarcă mai rapid.

Nu am investigat să văd dacă e vorba doar de afișarea lor sau dacă chiar nu se mai descarcă și conținutul. Oricum pentru cine e interesat să îl testeze o sa pun link-urile pentru cele mai uzitate browsere.

Îl descărcați de pe net se instaleaza se restarteaza browserul și selectați locația.

pentru firefox

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/

pentru IE

http://ieaddons.com/gb/details/toolbars/Simple_Adblock/

pentru chrome

https://chrome.google.com/extensions/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Nu l-am testat pentru ie si chrome iar pentru firefox doar de cateva zile, până acum s-a comportat bine. Acest post nu e reclamă și nu reprezintă o garantare a calităților  respectivului add-on. Adica fiecare îl folosește pe barba lui!

Have fun.

Acțiuni

Information

3 responses

18 12 2010
Adblock - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Adblock Sat Dec 18, 2010 20:40 pm Dacă și voi sunteți disperați de toate reclamele care împânzesc netul se pare că există o soluție. Nu știu exact de când a apărut ăsta dar eu de curând l-am instalat și sunt mulțumit de el. Un Add-on pentru browsere care blochează reclamele, paginile arată mai curate și mi se pare că se încarcă mai […] […]

18 12 2010
Tomata cu scufita

Eu folosesc AdBlock si-s tare multumita de el. Chestia e ca uneori blocheaza si chestii pe care as vrea sa le vad (cum ar fi bannerul de whosamong.us), da’ nu-i bai. 😛

19 12 2010
VreauUltimulLoc

Are niste configurari prin care sa ii spui ce sa nu blocheze. Sigur la nivel de sit nu stiu daca si la nivel de item anume.

Lasă un răspuns

