superoferta vodafone 3 m.i la 10 mii

16 12 2010

Am primit un telefon de la vodafone.

Super oferta frate cica pot să și zâmbesc, amabilă pizda. A picat pe mine raza divina și darnicica vodafone să fiu beneficiarul unui laptop la un preț bombă.

Ok sceptic ca românul, întreb. Despre ce leptop e vorba și la ce preț. Pai că pretul e  cca. 534 sau ceva de genul, și device-ul e un cacat d-ăla de 10 inch cu Intel atom. A mai înșirat ea niște caracteristici acolo, ca și cum dc îmi zice de ram si hdd gata a zis tot. Vrăjeala de muit proștii, că are mufă să îl conectezi la tv și să vezi filme la o rezoluție mai mare. Mai mare decât ce??? Nu a spus. Cel mai important are și licență de win 7 starter pe viață.

Am filtrat eu informația era un laptop cu procesor atom la cca 5.. ron când în general costă 1000, 1200 ron. Suna bine, chiar dacă nu am nevoie de așa ceva înclinam să îl iau așa ca doar e ofertă. Dar întreb și ce alte costuri mai sunt, să mă asigur. Pai că aveți și modem 3g cu internet de mare viteză știți reclamele cu chivu? Plm ?!?!?!? Fă tu îmi zici de reclame când îmi prezinți oferta, nu știu nimic nu am tv la mine în sat?

-Doamnă cât mă costa în plus la abonamnt dc cumpăr laptoapa?

-Nimic, ca abonamentul de telefonie nu se modifică.

-Ok, dar ce se modifică, net-ul ăla cât costă că netul mereu costă.

-Pai ca e un net foarte bun.

-Ok bun bun dar cât costă?

-13 eur, cam 50 si ceva de ron.

-Pe cât timp? o întreb.

-Păi că e un net foarte bun nu cred că veți renunța la el.

-V-am înțeles, deci pe cât timp?

-3 ani.

Hahahahahaha

Deci oferta puli era așa. Un laptop de cacat pe care nu faci nimic decât net, cu 5 mil mai putin ca în magazin și un abonamnt de 50 de ron timp de 3 ani. Cu modem încorporat, adică merge doar pe țigănia aia. Ok saru’mana nu sunt interesat de ofertă.

Ce mă uimește, e că am aflat greu prețul frate, nu era o lege ceva? Să zica dreak ce și cum? Plus că am zis să îmi trimită oferta pe mail să o studiez. Cică nu poate, ca e personalizată și ca e în centrală. Așa și? Ce nu ai acces la baza de date sau cum. Dacă ești mai necunoscător în domeniu îți iei țeapa la fix.

Mizeri pe față, te amețește cu informații incomplete, îți vâră pe gât costuri neanunțate. Cascați bine urechile. Ce nu pricep e cum se semnează contractul ăla. Ca ea mi-a oferit prin telefon și mi-l trimitea acasă.

Multă muie vodafone!


Acțiuni

Information

12 responses

16 12 2010
candyyshop

Super oferta, doar azi poti cumpara un Bugatti Veyron si primesti GRATIS, CADO, CADO, un set de sireturi si un motz de basc! Me siento generoso!

16 12 2010
VreauUltimulLoc

macar nu imi spui ca ala ma costa 3 lei si cand mi-l expediezi acasa aflu ca de fapt ar mai fi si niste rate care insumeaza pretul lui de 7 ori.
Nu ai stofa de comerciant.

16 12 2010
candyyshop

n-am, nici sa cumpar nu sunt in stare, dar’mite sa vand!

16 12 2010
Anna

du-te dicaaaaaaaa are si windows shapte… aia da binecuvantare…si ce frumos stralucea

17 12 2010
TheAlphaFemale

Ba da’ fraier esti ma… pai cum sa say no to that? Ah stai, ca eu ramasesem doar cu „oferta pulii” din tot ce ai scris tu acolo … mwahahahaha :)))))

E muisti astia ma… pe mine m-au sunat sa imi schimbe abonamentul si au zis ca ‘semnam’ prin telefon… adica ma inregistreaza cand eu zic ca sunt de acord, si aia e… ce-i asta? un fel de amprenta auditiva?… i-auzi!, zic… si ce procentaj de reusita aveti cu schema asta? … tit tit tit… mi-a inchis vitzica…

off-topic @Anna … scoate in kkt sunetele de la shapte ca imi sinucizi sinapsele😀

24 12 2010
zerocratu'

toti is o apa si-un cacat. Orange suge pula cu multa gratie de asemenea.

24 12 2010
VreauUltimulLoc

nu ma indoiesc.

14 01 2011
georgiana

Si eu sunt nemultumita de serviciile vodafone; totusi daca tot ti-ai facut blog si are acces toata lumea la el, ar fi mult mai interesant si de usor de citit (si mai convingator ) daca ai pastra un limbaj decent in limba romana; uite asa fiica, sora sau sotia ta vor fi nevoite sa auda (si le va displacea, te asigur) un astfel de limbaj pe strada…Multumesc pentru publicarea comentariului. Daca stii sa respecti parerea celorlalti si respecti insusi faptul ca detii un blog, vei intelege de ce am spus-o. O seara buna!

14 01 2011
VreauUltimulLoc

Sunt doar cuvinte, fiecare vede in ele ce vrea sa vada. Nu cred ca o femei are o toleranta mai mica la cuvinte „injurioase” decat un barbat.
Blogul e incadrat la categoria +18 ani, cel putin eu asa l-am setat nu stiu cum se reflecta asta in browser in schimb.

14 01 2011
georgiana

cu „un astfel de limbaj” ma refer la cel folosit de tine in postare

23 01 2011
ceacarete

duduia nu are nici o vina- mneaei e doar un alt robotel uman ce lucreaza ptr Vodafone, cel mai probabil la o firma de call-center, ce are contract cu firma respectiva. Si nu, nu putea sa iti trimita vreo oferta nici prin e-mail, nici prin fax nici nimic, deoarece numerele clientilor Vodafone vin in mod aleatoriu, fara prea multe informatii adiacente. Doar nr si nume. Individa are doar scriptul pe care il citeste de n mii de ori pe zi. Ea doar isi face treaba. Cine pica pica, cine nu, brava lui/ei. Si nu, legea nu prevede ca se pot incheia contracte prin telefon. E doar fum in ochi. Clientul doar isi da consensul, si dupa aia plateste. Dar nu are nici o valoare contractuala fara semnatura propriu-zisa. Insa majoritatea nu stiu acest lucru, si platesc pentru un serviciu pentru care, din punct de vedere legal, nu au nici o obligatie.

9 03 2013
Titi

Multa muie vomafone (muie cu cacat, k nu stric eu bunatate de pula)

Lasă un răspuns

