Zece întrebări și răspunsuri despre vegetarieni

1 12 2010

Am preluat o leapșă de aici deși nu a fost o leapșă și nu preiau lepșe.

1. De ce ai simțit nevoia să fi vegetarian?

Pentru că iubesc animalele și căt timp e o cântărire între o opțiune de gust și o viață aș alege viața. Când va fi de ales între viața mea și cea a unui animal probabil că o să o aleg pe a mea.

2.Crezi că este carnea rea?

Cred că se poate trăi cu ea dar e mai rea ca legumele. Oricum nu de răutatea cărni am ales să nu mai mănânc.

3.Să fii vegetarian costă mai mult?

Nu, nu costă mai mult. dacă ești un carnivor cu figuri costa la fel să fii un vegetarian cu figuri. Dacă nu ești un sclav al trendurilor și al superficialității vei afla că e mult mai ieftin să fii vegetarian.

4.A fi vegetarian e o dietă?

Deși acum o dietă e ceva de bine a fi vegetarian nu e o dietă. Eu fac sport, sunt bărbat și am un metabolism de invidiat dar  am reușit să mă îngraș și cu meniu vegetarian fără probleme.

Îngrășatul depinde de combinații iar combinații proaste se fac și fără carne. Iar zaharul nu e cu carne.

5.Meniurile vegetariene din restaurante sunt ok?

Nu, aici e o problemă, în restaurante e jale. În cele libaneze găsești mâncare bună în rest doar garnituri și salate. Dar te descurci oriunde daca ai voință. Mereu e un cartof la cuptor o salata de crudități o mamaliga cu brânză sau ceva de post să rezolvi situația.

6.Ai simțit nevoia să mănânci carne de când ai ales să fii vegetarian?

Da de gusturi, nu de carne propriu zis. Eu am probleme cu KFC și cu sahorma în rest nu îmi e poftă de nimic. Iar fizic nu simt nevoia de carne nu am slabit nu m-am simțit lipsit de energie, ba din contră.

7.Ai prieteni vegetarieni?

Am, dar puțini. Marea majoritate mă privesc încă ca pe un ciudat.

8.Ți s-a spus că ești vegetarian pentru că e trendy?

Nu, mi s-a spus că sunt vegetarian pentru că sunt nebun. Că o să pățesc ceva sau că e doar o fază.

9. Ce ai observat că s-a modificat la tine de când ești vegetarian?

Nimic în rău, uneori în bine. Mă simt mai bine după masă, mă simt mai bine cu mine, mi se pare că sunt mai sincer cu proprile mele credințe.

10. Ce lecturi recomanzi celor care își chestionează regimul alimentar?

Eu nu am citit ceva despre asta, dar recomand cartea lui Montignac deși el e un carnivor. Pentru că înțelegi ce î nseamnă combinațiile. În rest ascultăți organismul că el e lectura cea mai nimerită.

Concluzii, a fi vegetarian nu e periculos dacă ai niște noțiuni despre alimentație. Proteinele sunt uneori ușor de omis dar există destule surse vegetale. În rest sunt mituri și mâncatul de carne a fost o opțiune viabilă pentru omul primitiv când nu avea alternative pe timpul iernii. Azi asta nu mai e o problemă. Dacă ești forțat să mănânci un animal fă-o cum făceau triburile atunci. Se rugau și își cereau iertare că au fost NEVOIȚI să ucidă. Asta dacă simți un imbold interior, altfel, urmează-ți instinctul.

Acțiuni

Information

20 responses

2 12 2010
Zece întrebări și răspunsuri despre vegetarieni - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Zece întrebări și răspunsuri despre vegetarieni Wed Dec 01, 2010 23:45 pm Am preluat o leapșă de aici deși nu a fost o leapșă și nu preiau lepșe. 1. De ce ai simțit nevoia să fi vegetarian? Pentru că iubesc animalele și căt timp e o cântărire între o opțiune de gust și o viață aș alege viața. Când va fi de ales între viața mea și […] […]

2 12 2010
Anna

off topic:
Am preluat o leapșă de aici deși nu a fost o leapșă și nu preiau lepșe.
da ce e leapsa asta…un fel de bts, o ciuperca ceva?…unii se feresc, unii iau altii se scuza…enfin

on topic: esti vegetarian?
Proteinele exista si in vegetale, dar sunt de o calitate inferioara.
Eu cred ca niste notiuni de baza in nutritie ar fi bune oricui, nu doar cuiva care isi propune sa traiasca din iarba…

2 12 2010
VreauUltimulLoc

De fapt eu am cam refuzat lepse, ca nu pot sa scriu la comanda despre ceva. Iar asta a fost o replica la articolul altcuiva ce nu era o leapsa.
Dar daca pui link si ai zece intrebari la care raspunzi… inseamna ca e o ratza :)).

on topic:
Nu mananc carne, decat de peste (cum am spus la mine are legatura cu omoratul animelelor. Iar pentru pesti nu simt nimic asa ca ar fi ipocrizie sa nu ) in rest alte produse de origine animala da.

2 12 2010
Anna

adica cand se uita pestisorul la tine cu ochisorii aia stralucitori si sticlosi…si tuguie buzitele alea pentru o sfanta gura de aer…nu simti nimic?
pffff ce uom!
on a related topic:
poate stii, poate nu…dar ca tip ar fi bine sa te feresti de soia…e plin de estrogeni si intr-un final poate dezvolta o pereche de sani frumosi…acolo unde nu e cazul…

2 12 2010
VreauUltimulLoc

Folosesc destul de rar, dar pe principiul asta poate strecor in mancare alcuiva ;)).

2 12 2010
octavian

tare mult mi-au placut raspunsurile tale, asa sincere si deschise la minte (nu ca m-as fi asteptat la altceva de la tine). dar „Eu fac sport, sunt bărbat și am un metabolism de invidiat” mi-a trezit in minte o melodie pe care nu voiam chiar s-o fredonez toata ziua de cand am citit postarea ta :-))

O.

3 12 2010
Muscle Meds Carnivor Shots, Power Punch, 4 fl. oz., 12-Count | Diet Supplement Sales

[…] Zece întrebări și răspunsuri despre vegetarieni « VreauUltimulLoc […]

7 12 2010
icecream

Anna, tu crezi in mituri, in ce citesti pe net sau in studii reale si dovezi? Eu nu sunt vegetariana dar intamplarea face sa am destui prieteni vegetarieni. Doar unii dintre ei nu consuma nici produse lactate. Imi e clar ca nu poti vegetarian dupa ureche fiindca alimentatia trebuie sa fie foarte echilibrata ca sa ai primesti tot ce are organismul nevoie dar nu e imposibil. Iar barbatii mari consumatori de soia – de multi ani- pe care ii cunosc sunt cat se poate de ….barbati.
Proteina animala o fi ea superioara dar vine la pachet cu o groaza de alte kkturi. Vorbeste o semicarnivora.

7 12 2010
Anna

Eu cred si in zane…dar asta e cu totul alta poveste.
nu am sustinut ca e imposibil, pentru mine cel putin…e prea putin probabil din multe motive.
barbatii tai nu sunt toti barbatii, sunt unii barbati.

vorbesc eu.

7 12 2010
icecream

pai vorbesti pe baza de zvonistica, asta e problema. inghitim nedigerat multe pentru ca ne place sau ne suna noua bine. ceea ce tocmai incearca baiatu’ asta sa reduca pe-aici.
nu vorbeam de barbatii MEI, ci de barbatii pe care ii cunosc. ceea ce reprezinta, pentru semicarnivora de mine o mare diferenta.

7 12 2010
Anna

pai vorbesti pe baza de zvonistica
asta e o presupunere si orice presupunere e un risc, mai ales in cazul in care nu stii nimic despre persoana pe seama careia faci presupuneri.
nu vreau sa intru in dezbateri pentru ca si povestea cu nutritia e o religie…si uite unde ne-a adus asta in 2000 de ani…morti, raniti, sacrificati.

sau vroiai sa ma sparg acuma in studii si poze just to prove a point?
prin barbatii tai chiar la asta m-am referit.

7 12 2010
paispe

Anna, aminoacizii esentiali se gasesc si in ‘iarba’. Asa ca, dintr-un regim strict vegan, se pot obtine toate cele necesare organismului. Intr-adevar, trebuie facut cu cap, nu dupa ureche. La fel cum si o dieta carnivora facuta dupa ureche face ravagii pe termen lung.

Fiecare mananca ce si cum crede de cuviinta pana la urma 🙂

7 12 2010
TheAlphaFemale

Eu simt nevoia sa ma bag in seama desi cred ca sunt cea „mai pe langa” persoana de aici… oricum…
Prin urmare, nu pot sa fiu de acord decat cu „Fiecare mananca ce si cum crede de cuviinta pana la urma” [paispe]…
Da, asta cu a fi sau a nu fi vegetarian e o chestiune de alegere (vezi „fumator” sau „gay”)… iar de la a emite o parere la a incerca sa convingi pe cineva de este ca si cnd ti-ai da singur cu tesla-n coae (am voie sa zic asta’? daca nu, pardon my french) 😛
Aveam in schimb o nelamurire legata de etalonul dupa care s-a folosit termenul „barbat” [inghetata]… ca din cat inteleg eu (care eu-s mai limitata asa)… nu conteaza ce mananca, barbatul e barbat atata timp nu are tzatze, pardon… sani
Ca daca e asa, stiu si eu cateva femei care s-ar incadra la categoria „barbati” din punctul asta de vedere…
We cum in piss… (a se citi come in peace)

8 12 2010
Anna

Anca,
sunt oameni acolo afara care traiesc si din lumina exclusiv.
dar pana ajung la stadiul ala si pana am optiuni, aleg sa merg pe calea care s-a dovedit cea mai buna pentru mine.

Imi pare rau daca termenul iarba a jignit vegetarienii, sau semivegetarienii sau hipiotii.
Cat priveste the soia issue sunt convinsa ca orice persoana responsabila pentru propria viata ce primeste o informatie ori o ignora, ori o atesta/contesta, ori o cerceteaza…

8 12 2010
icecream

Anna, fac presupuneri cand sunt nesigura pe ceva. Aceea era o concluzie, nu o supozitie, pentru ca felul in care ai descris lucrurile suna exact ca afirmatiile facute de majoritatea persoanelor ignorante in ceea ce priveste cultura unei alimentatii sanatoase.
Da, ar fi bine sa te „spargi” in studii si nu pentru a dovedi ceva altora, ci pentru a te informa corect pentru tine despre pros si cons in ceea ce priveste alimentatia vegetariana versus alimentatia carnivora, daca vrei sa le pui in opozitie.
Daca vei studia problema cu putina detasare, vei putea observa ca exista doar trei „argumente” pentru care consumam carne: placerea de a ucide pentru unii, banii din industria carnii pentru altii si „reclama” facuta si gustul, pentru noi cei mai multi. Suntem sclavii simturilor, ca ne place sa recunoastem sau nu. Nimeni nu se gandeste in timp ce mananca porc in sange cate proteine si ce binefacatoare pentru organism e friptura aia fiindca nu e. Se gandeste doar la ce bun e.
Vei mai observa ca omul pur si simplu nu e construit sau evoluat (depinde ce alegi) astfel incat sa putem concluziona ca suntem animale de prada, facute pentru a consuma carne. Suntem capabili sa mancam carne dar tractul digestiv, dentitia, saliva, stomacul, aciditatea sunt similare ierbivorelor, nu carnivorelor. Dormim cam cat dorm ierbivorele si mai putin decat carnivorele si majoritatea omnivorelor. Primatele, cele mai apropiate de noi sunt aproape in exclusivitate vegetariene. Nu avem nici macar niste „canini” adevarati care sa ne permita „sfasierea”. Cand vedem un animal mort, o vaca de exemplu, nu cred ca te gandesti ce buna ar fi in farfurie. Nu ne-am „nascut” carnivori oricum ai lua-o, se vede cu ochiul liber chiar si fara o mie de studii despre beneficiile unei diete vegetariene. Chiar si copiii, cand incep alimentatia diversificata, in mod natural refuza carnea.
Apreciez atletii vegetarieni in special http://www.treehugger.com/galleries/2009/05/10-superstar-athletes-who-do-not-eat-meat.php?page=6

Despre B12 si lapte se poate citi aici http://www.drmcdougall.com/misc/2007nl/nov/b12.htm

Pentru consumul de soia, diverse surse:
http://www.soymilkquick.com/shouldmenworry.php
http://www.buzzle.com/articles/soy-consumption-effects-on-men.html
http://www.veganhealth.org/articles/soymessina
http://health.usnews.com/health-news/blogs/on-women/2009/12/09/yes-its-safe-to-eat-soy-if-you-have-breast-cancer.html

Singurul motiv pentru care mai consum ocazional este….gustul desi e jenant sa recunosc asta

p.s. nu religia in sine a facut raul ci pur si simplu oamenii dezechilibrati, fanatici, violenti…

in fine, daca intr-adevar te intereseaza subiectul, iti poti gasi propriile surse de informare…

8 12 2010
Anna

bine.

19 11 2013
Voltaire

Am auzit ca e trendy sa fii si gay..Inteleg ca daca mananc carne sunt sclavul simturilor..O sa-mi cer scuze de la zeii padurii si de la Arhitectul Universului de cate ori mananc shaorma la Dristor stiind ca in dintii mei am strivit un suflet de pui de gaina injectat cu aminoacizi..Si sa stiti ca ador sa fac asta…Oameni buni, nu sunteti cu nimic superiori daca nu mancati carne..Se simte o aroma prea putin discreta de fite de semi-intelectuali…

22 11 2013
VreauUltimulLoc

Ce ai coie, te-ai incins?

19 11 2013
Hexaedru

Baieti, va spun sincer …Am devenit acum doua luni vegetarian si lumea crede ca sunt poponar. Colegul de apartament rade de mine ca mananc frunza de telina si morcov dimineata..M-am batut cu el ca n-am mai suportat si am spart geamul de la usa cu el si m-au luat mascatii..Dupa care au ras de mine ca-s vegetarian si au trimis pe cineva acasa sa ma caute de droguri. Mama ma suna zilnic sa ma intrebe daca-s bine. Acum a iesit si colegul din spital si ne-am impacat. E greu sa fii vegetarian, dar chiar asa ??

22 11 2013
VreauUltimulLoc

Vad ca ai si o obsesie cu homosexualitatea, poate ca e timul sa iesi din dulap.

Lasă un răspuns

