Doar dă!

26 11 2010

Am citit o chestie deșteaptă undeva. Bine am citit-o de multe ori, de atâtea ori încât a devenit un clișeu. Un clișeu pe care nu l-am digerat niciodată cât să îi înțeleg esența.

Citatul suna cam așa: concentrează-te pe ce ai tu de dăruit și nu pe ce avantaje ai putea să obții.

Fiind într-o perioada de căutări mai intense am privit prin prisma acestor cuvinte, ca la eclipsă prin geamul afumat. Ce crezi că s-a întâmplat?

Am reușit să văd, am reușit să înțeleg dezechilibrul și să văd greșelile pe care le-a făcut în ultimul timp. Clișeul ăsta conține multă înțelepciune în el, dar dacă iei doar cuvintele și nu aprofundezi ideea… va rămâne doar un clișeu.

Nu e vorba de altruism sau de caritate ieftină de craciun. E vorba de egoism, de autenticitate. De a îți atinge potențialul în fiecare gest pe care îl faci și astfel gestul să devină un dar valoros. Un dar pentru restul și o împlinire pentru tine. Nu e ceva ce se pretează doar la acte artisitce sau semnificative pentru statistici. E ceva ce poți aplica în fiecare clipă.

E o declarție de sinceritate și curaj, un act de sfințenie de cea mai frumoasă formă.

Dacă meditezi la această fraza vei observa încă ceva. Atunci când nu ai de oferit nimic într-o situație înseamnă că nu e locul tău acolo. Înseamnă că esti acolo din frică. E un fel de busolă și un cod de conduită totodată. E o întreabre care pusă căt mai des (ce am eu de dat aici?) te schimbă în profunzime. Voi încerca să fac asta continuu și vă țin la curent cu evoluția situației ;).

Acțiuni

Information

20 responses

26 11 2010
Doar dă! - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Doar dă! Fri Nov 26, 2010 17:23 pm Am citit o chestie deșteaptă undeva. Bine am citit-o de multe ori, de atâtea ori încât a devenit un clișeu. Un clișeu pe care nu l-am digerat niciodată cât să îi înțeleg esența. Citatul suna cam așa: concentrează-te pe ce ai tu de dăruit și nu pe ce avantaje ai putea să obții. Fiind într-o […] […]

26 11 2010
paispe

Sincronicitatea gandurilor noastre ma sperie uneori.

27 11 2010
VreauUltimulLoc

Nu e vina mea cu siguranta, cred ca e un trend :).

27 11 2010
Anna

bine ca e ascendent trendul asta 🙂

28 11 2010
VreauUltimulLoc

Este asa cum suntem noi, cand incepi sa dai observi multi care dau, cand nu observi multi care nu. Suntem niste interpretatori foarte subiectivi ai realitatii.

26 11 2010
iulia popescu

Run, Forrest! :0

27 11 2010
VreauUltimulLoc

Doar spre…

27 11 2010
Agatha's Accessories

profund… chiar daca titlul la prima vedere m.a dus cu gandul la bataie :)))) ma bucur ca nu asta a fost subiectul. Felicitari pentru post, este destept intr.adevar.

27 11 2010
VreauUltimulLoc

incerc si eu sa mentin bataia doar in sfera personala unde o pot intelege total distantata de agresivitate.

27 11 2010
The girl with yellow shoes

Cu titlul m-ai indus un pic în eroare! 😛

Îmi place cum scrii, și mai ales că multe dintre postări sunt foarte profunde! Bravo.

Nu știu cum ți-ai imaginat tu blogul la început dar mie îmi place mult rezultatul final:D

28 11 2010
VreauUltimulLoc

A vrut sa fie un jurnal de calatorie al drumului meu de evolutie personala. Un jurnal interactiv, care sa inspire pa altii cat si pe mine. Motiv pentru care raspund la toate comentariile.

27 11 2010
kaos

important, dar foarte important, e si cum primesti…

28 11 2010
VreauUltimulLoc

Ai perfecta dreptate, dar stii ce am obsevat? Ca atunci cand dai ceva din inima incepi sa simti cand cineva iti da ceva din inima si incepi sa primesti cu naturalete si delicatete.
Fara intregul rit din codul bunelor maniere. Dupa codul comunicarii nonverbale si al sinceritatii.
Un zambet care lumineaza fata nu poate fi simulat si bucura pe cineva care daruieste mai mult decat 100 de multumesc sau mai rau, un cadou dat la schimb.

29 11 2010
icecream

bai deci chestia asta sub alta forma o tot repeta Isus acu’ 2000 de ani, doar doar de o intra in cap alora care se credeau sfinti.
eu nu agreez religia si uneori nici credinta insa teoria asta chiar suna bine. stii si tu ca in relatii lucrurile se complica.

30 11 2010
femeiadeservici

proFund ce sa mai adaug altceva…

3 12 2010
Kyoteea

ultimul citat mi-a dat mult de furca, m-a facut sa ma gandesc la situatiile in care am fost intr-un ” loc” desi nu aveam nimic ” de dat” acolo. trist, au fost cam multe

4 12 2010
VreauUltimulLoc

Nu interpreta gresit, nu e nimic trist, evorba de viata. E ca si cum te-ai supara ca ai alergat 3 luni ca sa poti alerga 5 km.

4 12 2010
Anna

deci asta a fost geniala…de scris pe bucati de hartie si lipit peste tot prin casa 🙂

4 12 2010
VreauUltimulLoc

A vorbit bautura… :))

4 12 2010
paispe

e de status :p

Lasă un răspuns

