Cu ultimele puteri…

3 11 2010

Nu m-a mai durut nimic de ani de zile, plus sau minus… iar acum mă doare tot.

Ieri am reusit să îmi tai ambele burice de la degetele mari de la mâini.

Să fac o întindere nesuferită la piept în urma unui strănut (!?!?), care mă doare la orice respirație, mișcare sau poziție.

Să fac bătături la ambele degete mari de la picioare (a dreacu simetrie). Ba la unu am descoperit și ceva inedit. Am făcut două bătături una sub alta. Una mai mare de s-a rupt și sub ea am găsit una mai mica și niște carne vie, peste care am tras o sosetă antiseptică, ca remediu.

A și să nu uit m-am lovit la genunchi și s-a făcut grăsun. Deci nu pot să calc decât pe lateralele labelor, lebelor picioarelor vreau să zic și nu pot să flexez un genunchi (face și un zgomot, plm).

Mersul meu azi de dimineață era o imagine demna de învierea morților vi, filmul.

Toate în aceeași zi. Nu vi se pare că e cel puțin ciudat?

Azi mi-am înfășurat ouăle în vata, ca precauție.

Comentariile sunt oprite, lăsați un epitaf.

Acțiuni

Information

13 responses

3 11 2010
Cu ultimele puteri… - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Cu ultimele puteri… Wed Nov 03, 2010 16:31 pm Nu m-a mai durut nimic de ani de zile, plus sau minus… iar acum mă doare tot. Ieri am reusit să îmi tai ambele burice de la degetele mari de la mâini. Să fac o întindere nesuferită la piept în urma unui strănut (!?!?), care mă doare la orice respirație, mișcare sau poziție. Să fac […] […]

3 11 2010
oanaclara

Te-o fi ajuns vreun blestem! 😀 😀 😀

3 11 2010
oanaclara

Glumeam, nu mi-o lua in nume de rau! Spr sa iti revii! Sanatate!

3 11 2010
VreauUltimulLoc

Ranile se inchid, pielea creste la loc, contuziile se disipa….

3 11 2010
E

sub aceasta sfanta insemnare
zace prapadit vreauultimulloc
rapus de niste bataturi ucigatoare
de doua taieturi si de-un genunchi olog

oh, draga vul, noi nu te vom uita
chiar daca blogurile se vor perinda
tu vei ramane viu in amintire
ca cel cu ouale infasate, intr-adormire

🙂

3 11 2010
VreauUltimulLoc

Infasate dar intregi, restul oricum e zadarnicie :D.

4 11 2010
femeiadeservici

I s-a facut genunchiul grasun lui maaa:)). Nu stiu daca vata ptr oua e portivita, ce sa zic, eu le-as proteja altfel:D

4 11 2010
kaos

bai bine iti inveleai ouale intr-o doamna…

4 11 2010
candyyshop

a venit toamna, acopera-mi oole cu ceva.
io zic sa te infasori cu totul in vata (minerala, de sticla, medicinala) si sa stai cateva zile nemiscat, in pat. e clar una din situatiile alea clasice de zile cand orice ai face iti provoci daune.

10 11 2010
icecream

epitaf, auzi. ultimul loc il ai asigurat oricum 🙂

31 03 2013
ultimulloc

nu mai bine iti bagai tu oole (ca sa nu fac nota discordanata :P) intr-un carton de oo???

1 04 2013
VreauUltimulLoc

nu mai sunt nici cartoanele de oua ce erau odata. Acum sunt d-alea de 10… hai 15 pozitii. Unde-s cartoanele alea de 36 =)))?

1 04 2013
ultimulloc

nu. dar acum sint pe marimi. pentru oua de gisca, de strut(a), de bibilica pentru fiecare, dupa posibilitati

Lasă un răspuns

