Bilanț

31 08 2010

27 de ani m-am definit prin ceea ce îmi place dar mai ales prin ceea ce nu îmi place. De mai bine de un an mă chinui să schimb acest obicei. Dezvățul este o practică anevoioasă, uneori chiar dureroasă. M-am obișnuit atât de mult să critic să judec să resping încât a devenit o a doua natură pentru mie.

Dacă suntem ceea ce gândim și cum se pare că întradevăr “cel mai rezistent parazit e o idee” modul meu de a vedea lumea și viața mi-a adus un deserviciu semnificativ.Felul cum am înțeles eu modestia, ca o virtute pozitivă, manifestată printr-o neîncredere activă în orice acțiune până nu am văzut un efect pozitiv. Am fost ca un cal care a alergat cu zăbala adânc înfiptă în maxilar. Aparent nu îl încurcă la mișcatul picioarelor dar cu siguranță îi scade determinarea. Am fost sceptic și critic cu tot ce e în jurul meu până a devenit o a doua natură, inevitabil am fost la fel și cu mine, sau poate a fost invers.

Mie să îmi dați banii înapoi pe bilet :D!!!

Acțiuni

Information

18 responses

31 08 2010
Bilanț - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Bilanț Tue Aug 31, 2010 9:26 am 27 de ani m-am definit prin ceea ce îmi place dar mai ales prin ceea ce nu îmi place. De mai bine de un an mă chinui să schimb acest obicei. Dezvățul este o practică anevoioasă, uneori chiar dureroasă. M-am obișnuit atât de mult să critic să judec să resping încât a devenit o a […] […]

31 08 2010
paispe

Ma-nscriu si eu la banii pe bilet. E cu petitie? 🙂

31 08 2010
VreauUltimulLoc

Nu, e cu zambetul pe buze.

1 09 2010
volent

ce varsta obraznica!!! este o adevarata jignire!:) Multi Inainte!

1 09 2010
ipondycherry

Eu am ajuns in acceasi stare si am cu 10 ani mai putin decat tine…:|

1 09 2010
VreauUltimulLoc

Inseamna ca esti mai precoce felicitari.

1 09 2010
scorpio72

deci daca nu ma insel..o spun si eu cu intarziere..LA MULTI ANI!

1 09 2010
VreauUltimulLoc

Nu e ziua mea :)) e doar un moment de reflectie.

2 09 2010
ipondycherry

Felicitari pentru ca am invatat sa imi fac rau singura mai devreme decat altii?

2 09 2010
VreauUltimulLoc

Nu, pentru ca ti-ai dat seama de asta si acum poti sa rectifici situatia ;).

2 09 2010
ipondycherry

Sa inteleg ca de data asta am castigat – dupa atatea pierderi.

2 09 2010
VreauUltimulLoc

Clar, si ale nu au fost pierderi, sa le zicem rataciri.
Uneori e nevoie sa mergem putin pe un drum gresit ca sa ne dam seama de asta, apoi revenim la rascruce sa o apucam pe cel bun.
Cu cat sesizam mai devreme ca suntem in eroare cu atat e mai bine. Unii se prind la 30 de ani altii la 20, altii nu se prind toata viata. Stii care sunt aia care nu se prind toata viata?
E usor sa ii recunosti, sunt aia care se plang ca viata e nedreapta si ca viata e un chin si ca e urata. Totusi nu s-ar intoarce (schimba) nici morti. Destul de darzi zic eu, de apreciat calitatea asta a lor.

2 09 2010
sami

darzi prosti?

2 09 2010
VreauUltimulLoc

Ca piatra

3 09 2010
femeiadeservici

mi se pare mie sau vorbesti la trecut? vrei sa schimbi asta? a2a natura? hmm

3 09 2010
VreauUltimulLoc

Am sesizat unde greseam, acum trebuie sa ma corectez. Deci e un fel de trecut, combinat cu prezent si sa speram cu doar putin viitor.

12 09 2010
kaos

ma, io nu prea vad fara ochelari – e cumva „femelade servici” ? hi hi

v.u.l. : ba, m-a depasit postul asta; despre ce zici ca e vorba?

12 09 2010
VreauUltimulLoc

In principiu, am observat ca ma fut in gura singur.

Lasă un răspuns

