am fost pe acasica

10 07 2010

Ba la mine in oras am avut o surpriza, toti sunt tunsi chelie toti au muschi toti au barba.

Plm zici ca sunt in sparta. Eu eram bine candva acum sunt derizoriu. Cred ca e timpul sa ma rad sa imi las burta sa imi atrofiez…  ceva.

Adica sa fiu lame definitiv. Nu ma asteptam sa fim asa un oras de zmei. Tatuati  brazdati de lame, zici ca e vreme de razboi.

Ma rog, irelevant. Ceea ce e relevat e ca am castigat o lupta cu mine. Am trecut lejer pe langa o provocare. Din ciclul, noi suntem sagetile lu’ pulea spataru si suntem tari in gura. Si am reusit sa merg.

Gen lejer, linistit calm. Poate ca nu are valoare pentru nimeni, era mai distractiv daca sarea sange, dar pentru mine are. Mult mai multa putere izvoraste din o reactie calma si calculata decat dintr-o bucata data la milisecunda.

Ma rog, laba altuia nu are acelasi gust ca laba ta asa ca nu ma astept sa inteleaga cineva ce vreau sa spun. Am scris asta doar pentru a tine minte ca se poate.

Un post nesemnificativ scris fara diacritice.

A si mai vroiam sa zic ceva, exista iubire intre barbati.

Ba asa imi era un dor de prieteni mei din copilarie. Nu am cum sa explic asa ceva dar pur si simplu poti iubire si un barbat. Nu de genul hai sa ne futem.Dar de genul hai sa bem,chiar daca nu mai beau.

Uneori e timpul pentru o exceptie.

Da, am calcat stramb din punctul asta de vedere dar plm uneori e nevoie sa bei, e nevoie sa fii tu cel cu defecte si slabiciuni ca sa poti fii tu cel puternic.

Acum e timpul sa ma culc, nu pentru ca imi e somn dar pentru ca uneori e timpul sa te culci.

Noapte buna.

Acțiuni

Information

5 responses

10 07 2010
Crash

Somn usor! Bai, drept ai grait. Curaj inseamna sa renunti, nu sa raspunzi la provocari. (ma refer strict la ce spuneai mai sus)

10 07 2010
kaos

nu exista iubire intre barbati… prietenii tai din copilarie sunt copii, nu barbati…
cand intalnesti unul dintre ei astazi si te bucuri atat de tare, e de fapt intalnirea dintre cine ai fost tu atunci, in copilarie si cine a fost el… faceti automat apel la un limbaj comun inventat atunci, la injuratura favorita, la porecla pe care ati avut-o fiecare (eu am un prieten pe care-l vad cam o data la 4-6 ani… cand eram mici ne spuneam „Frunza”… acum cand ne vedem, ne spunem la fel) si tot asa. Lucrurile nu mai sunt atat de clare cand barbatul de acum face.spune.cere ceva ce nu mai are link in perioada aceea…

12 07 2010
vreauultimulloc

Aici te contrazic (momentan), eu am cativa prieteni cu care nu am rupt niciodata legatura pentru mai multe de o saptamana, doua si am unul pe care nu il am din copilarie, deci poate exista iubire intre barbati. Relatiile intre noi au evoluat permanent, e adevarata ca s-au pe ce a fost atunci.

12 07 2010
femeiadeservici

nu imi zi esti tot din Braila ca si mine ? :))

13 07 2010
VreauUltimulLoc

Nu sunt din braila, dar cred ca asta e trendul prin orasele astea medii ca dimensiune. Toti pustanii sunt mafioti sau mafioti wannabe.

Lasă un răspuns

