Floricele

5 07 2010

Am făcut desenul numarul 6

Am folosit următoarele  creioane 2H,HB,B,3B,6B pentru întins grafitul am folosit bețe de urechi, pentru corecții o radiera plastică și o radieră obișnuită.

Am desenat un grid pentru ghidaj (care a fost apoi șters sau acoperit) întrucât desenul a fost mai complicat.

Desenul a fost realizat după o poză care arăta superb (nuante frumoase de albastru) dar după ce am trecut-o în alb negru deja nu mai era așa de draguță iar ce mi-a ieșit mie e un desen destul de șters. Cu toate acestea l-am postat din sinceritate :).

Acțiuni

Information

12 responses

6 07 2010
Crash

ce aparat de fotografiat ai? la desen te pricepi, jos palaria. la fotografie…

pune si tu niste lumini, mareste putin timpul de expunere, fa ceva. probabil ca desenul a iesit mult mai bine in realitate decat e pozat.

6 07 2010
VreauUltimulLoc

Iti dai seama ca nu imi iese bine poza, nu am sursa de lumina buna si nici priceperea necesara (plus rabdare) sa ac pozele cum trebuie.
Plus ca creionul pe hartie se pare ca e o chestie destul de greu de fotografiat. Luceste intr-un mod foarte dubios.

6 07 2010
Crash

in cazul asta iti trebuie niste filtre. te pun in legatura cu un profesionist? 😀

6 07 2010
darkleya

cred că mai simplu ar fi să le scanezi, decât să le fotografiezi
iar pt tehnică și materiale, insiprație sau pur și simplu pt încântarea ochiului, uite aici o tipă talentată: http://www.jullia.eu/

6 07 2010
VreauUltimulLoc

Sunt multi artisti si romani si straini care deseneaza realistic dar ma descurajeaza cand ma uit pe desenele lor :)).
Sunt super buni unii dintre ei.

6 07 2010
darkleya

n-ar trebui. talent ai, exersând, vei ajunge acolo unde vrei

6 07 2010
Night-elf

Am inteles intentia ta de a incerca sa faci „poze”, asa ca nu ma mai iau de asta. DAR: desenul e cam plat. Nu exista prim plan si plan secund. Incearca sa accentuezi putin obiectul din prim plan, degradandu-le treptat pe cele din planele indepartate – in felul asta dai profunzime desenului. De asemenea, ar mai fi ceva de lucrat la umbrele proprii – e valabil si pt celelalte desene. VOLUM !

7 07 2010
VreauUltimulLoc

Ai dreptate cam lipseste volumul simt si eu asta dar nu reusesc sa il dau corespunzator :)).

8 07 2010
Night-elf

Exercitiu. Si foarte multa observatie.

8 07 2010
Night-elf

Lucreaza cu mai putine straturi de valoratie, astfel incat acolo unde e nevoie de umbre sa nu ajungi sa innegresti excesiv desenul, sau sa-l imbacsesti. Nu e tocmai buna ideea de a folosi creioane de tarii diferite – B-urile moi arata ca niste pete de ulei peste straturile de H si Hb. Eu lucram cu 2B si foloseam pt accente cel mult un 4B. Dar fiecare isi alege tehnica in functie de necesitati sau de preferinte. Accentueaza umbrele (adica degradeaza-le mai brusc in prim plan acolo unde e nevoie, si treptat in planele secunde) lasa sa se vada albul hartiei unde e lumina mai puternica si in felul asta obtii si profunzimea.

8 07 2010
kaos

pai da muzica mai tare…

8 07 2010
VreauUltimulLoc

Am incercat :D, dar nu functioneaza. Poate ca trebuie sa schimb muzica.

Lasă un răspuns

