E zlăbuți tare ăștia

16 06 2010

Mergeam azi pe stradă și văd o gașcă de adolescenți. Tunsori cipercate și șuvițate, cercei, sprâncene pensate, piele străvezie, mânuțe sfrijite. Bă aștia nu puteau să înjure o babă că îi macelarea aia acolo mai ceva ca pe baselul la primirea pensiei.

Frate a murit simțul competiției în aștia. Eu cred că le lipsește forța vitală.

Dacă îi înjurai aștia nu ripostează nici în gând. Își spun că o merită. Chiar îmi închipuiam cum ar fi să mă prindă o bandă de mumii d-astea bete noaptea și să mă bată. Cred că s-ar umple o salvare cu fracturați fără să dau un pumn (cine dracu ar putea să dea în aștia). Mi se par un fel de bibelouri.

Ce testosteron le-o lipsi nu pot să înțeleg dar e cert ca ceva nu e la locul său. Or fi artiști or fi filozofi vizionari. Dracu știe, de la jocuri prea multe a aparut o specie de vrajitori?

Daca scuip pe 10 ca ei ce se întâmplă? E posibil să mă transforme într-o broască? Sunt tari în metafore? Am ajuns eu specie primitivă și pamântul a devenit populat cu creaturi evoluate ce mișcă obiectele cu puterea minții?

Scenele alea din sf-uri se pot filma acum la noi la liceu. Baru ăla între galaxi unde opreau călatorii și unu avea trei ochi altul 30 de kg.

Îmi plac mai mult țiganii aia de 12 ani la mine din fața blocului care se uită urât pe tine când treci. Măcar ăia vor ceva, trăiesc acolo, nu nimfele pulii îmbrăcate în borangicuri … negre.

Acțiuni

Information

8 responses

16 06 2010
Tomata cu scufita

:)) uuu, cat testosteron 🙂

io nu prea vad de-astia si nu prea stau sa ii analizez chiar daca ii vad. Io cred ca la un moment dat in viata o sa le treaca si moftul sata emo.

16 06 2010
VreauUltimulLoc

Nu am zis nimic de emo, de fapt nici nu cred ca erau emo, ca prea erau gătiți si atent împopoțonați. Iar asta nu mai trece e deja altceva… am ramas în urma ce mai.

16 06 2010
simplis

ai imbatranit

16 06 2010
VreauUltimulLoc

Incep sa cred ca e de bine asta =)).

17 06 2010
anaid

bunicu are o vorba: „astia-s copii crescuti in prepeleac care nu stiu sa se suie in copac”

17 06 2010
VreauUltimulLoc

Cred ca isi doresc atat de mult sa fie altfel incat nu mai acorda nici o atentie lui altfel asta.

4 07 2010
strelnikov

dupa logica asta cimpanzeii’s the best.

e clasic: dupa criteriile fiecarei generatii, generatia urmatoare’i varza [pt ca’si baga pula’n criteriile alea si’si face altele, opuse]

5 07 2010
vreauultimulloc

Da e clasic dar in timp ce parintii si bunicii nostri se plangeau de cam aceleasi lucruri ca nu mai e pic de respect (evolutie normala zic eu) la generatia noua nu asta e problema. Astia si-au pierdut orientarea sexuala.
Oricum nu generalizez, ca nu toti sunt asa dar aia care sunt sunt suficient de dubiosi.

Lasă un răspuns

