Subiectul zile Firea vs Boureanu

2 06 2010

Nu prea am eu obiceiul să abordez mondenități d-astea. Nu pentru că sunt sub nivelul meu, că m-aș mai râde și eu uneori, dar pentru că nu citesc ziare și nu mă uit la tv așa că nu prea sunt la curent.

Dar prin intermediul sfântului internet am văzut și eu scandalul între Firea și Boureanu. Ocazie cu care am simțit o oftică mai veche de-a mea.

Bă, eu nu suport oamenii care nu se ascultă pe ei când vorbesc. Exemplu clasic, marea doamnă Vrânceanu Firea, arănjată și gătită și obișnuită cu sar’mâna coniță de la futălaii avizi de o sansă își creează o imagine despre dânsa. Cum că ar fi aceeași persoană ca masca nobiliară pe care o poarta.

Ea privind de sus, că obișnuina e parșivă, își formează o imagine eronată despre viață. Cum că dânsa face parte din altă specie de animale. Mai rasată mai de sus.

Îl invită pe “inferiorul Boureanu” (s-a văzut de la 100 de m că avea impresia ca vorbește cu grăjdarul) la emisiune să îl facă în sânge. Imparțialitatea a lipsit din aceea emisiune de la început până la sfârșit. Era un fel de proces la care întreabă doar avocatul acuzării.

Normal că lu’ ala i-a venit boala (lucru deloc rar în orice emisiune de acest gen când unul dintre participanți se simte nedreptățit).

Apoi a venit replica doamnei care și-a dat, arama de mahala, pe fața tencuită cu mozoleli franțuzești. “Domnule Boureanu, dar ce-aţi mâncat? Aţi mâncat ceva stricat înainte de emisiune?”

Păi fă duamno când scoți de la naftalină limbajul de copil prost (ca eu înebunesc când aud jigniri d-astea proaste, fără umor și fără substrat) în poziția ta de moderator. De moderator proasta satului, nu erai acolo să își manifeși veleitățiile personale sau politice. Erai moderator, ăla imparțial jurnalistul puli mele, mintea limpede, interfața între muiștii ăia și noi. Revin la fraza terminată abrupt, când faci asta îți arăți nevelul submediocru. Dovedești că ești o vacă labilă psihic, o cățea proastă care vrea.

Știți oamenii ăia care vor? Sunt niște oameni care vor, ei mereu vor. Nu gândesc dacă merită, dacă e bine, dacă vrerea lor e indreptățită de ceva. Nu, ei vor și cred că li se cuvine orice vor. Cică așa ar fi lumea dreaptă dacă fiecare vrere a lor se împlinește.

Mai divagez ca să ma răcoresc că îmi crește tensiunea ușor și dacă trece de 230 mi se ard astea prin casă.

Apoi că ăla (are si nume specific de bou) are și el două clase primare și o stăpânire de sine a unui copil în fața îngețatei a fost evident. Dar responsabilitatea era a proastei de la pupitru. Ea trebuia să presupună ce e mai rău și să țină vitili (de la vite 😉 )în frâu. Nu să o ia razna prima, pe imaș pe acolo, lovită de streche femeiască.

Așa, asta nu m-a deranjat prea mult. Că oricum nu am așteptari înalte de la pătura noastră de ciocoi și parveniți mediatici. Ce m-a făcut să iau foc a fost absurditatea proastei de a se indigna.

Cica “ar fi trebuit să roșiți și cum vă permiteți”.

Bă, eu când aud ”cum îți permiți?” de la cineva îmi vine să îl pieptăn cu toporul. Dar când aud cum îți permiți de la cineva care a început primul să își permită gesturi mult peste admisul de politețe îmi vine să împrăștii cu dinți mai ceva ca un tuci de pop-corn fără capac.

Brusc duamna a devenit victimă și văduvă când i-a convenit ei asta.

De ce nu erai fă cu ochii cernuți și privirea smerită de la început?

Nu ea dă cu noroi și apoi se uită mirată când altul aruncă cu căcat. Fă proasta satului, 2pac nu s-a supărat când l-au împușcat ăia. Nu le-a zis cum își permit, i-a împușcat și el când a fost loc, când nu a murit.

Asta înseamnă să trăiești după regulile tale. Dar principiile și logica sunt rarități la pătura îmbogățită și de femei “frumoase”. Șleahta lui vreau și-a pierdut de mult cumpătarea când e vorba de echitate umană.

Bă, eu nu discriminez cuvinte, dacă mă înjură cineva cu argumente nu mă cert pentru înjurătură dezbat argumentele. Pișam-aș pe orgolile voastre de jegoși cu nasul pe sus, vă trebuie puțină baie de nămol înțoliți în figurile voastre să vă mai revina sângele la creier. Că de prea mult confort ați început să pierdeți contactul cu realitatea.

Realitatea e că nu ai nici un drept sau  statut în afară de acela dat de poziția ta prezentă. Dacă azi acum cu mine ești o vacă și o cațea proastă (să mă scuze animalele sunt doar niște expresii) atunci așteapătă-te să îți bag un belciug în rât și să îți fut o jordea la cur să te direcționez în grajdul din care ai navalit. Nu mă fute pe mine la melodie ca ieri tu te plimbai pe Champs-Elysées. Aia era ieri, ieri erai o vaduvă și o doamnă și nimeni nu te-a tratat altfel azi ești o vacă și o proastă și e drept să fii tratată ca atare. Că valoarea umană nu se capitalizează. Ești doar ceea ce ești acum și acceptăți tratamentul pentru starea ta de fapt.

Eu de exemplu acum știu că am vorbit urât și jignitor dar vreau să subliniez ceva prin asta mi-o asum. Dacă îmi umple un activist al feminismului (sau al politeții diferențiate pe sexe) frigiderul cu carne (deși nu a fost o problemă feministă (doar întâmplător e aia femeie), proștii au tendința de a o transforma în așa ceva) îmi îngrămădesc legumele pe un raft.

Acțiuni

Information

10 responses

2 06 2010
volent

bre, io, carele evit s ama uit la emis politice, ca-mi vine boala lu Calache, am nemerit tocmai in cearta lor. Ce sa spun? ca aveam o impresie buna despre ea? Aveam. Ca fost oleaca impartiala? A fost. Oleaca. Ca si-a dat cu stangu-n dreptu’? Si-a dat.
Da”nici pe mneata nu te vaz sa zici nica de Boureanu acilea. Si pe Boureanu l-am mai prins in offside , tot cu o duduie frumusica..si a fost porc. Intr-o comisie din aia care cerceta nush pe cine parca pe Udrea.
Pe de alta parte..nu esti deloc intelegator cu ea, ca poate i-or fi venit si ei dracii cand il intreba de mere si el zicea de pere.

2 06 2010
VreauUltimulLoc

Am zis si de el :
„Apoi că ăla (are si nume specific de bou) are și el două clase primare și o stăpânire de sine a unui copil în fața îngețatei a fost evident”

Dar revin, el putea sa fie prost, ea era responsabila acolo. Si ea a fost aia care dupa ce a coborat nivelul discutiei la mahala s-a trezit brusc ca ala e nepoliticos.
Iar ei nu aveau voie sa ii vina dracii in pozitia ei „oficiala” de moderator in schimb ala putea sa fie porc si prost. Iar ea daca era marea doamna inteligenta putea sa il puna la punct cu eleganta si ii inchidea gura subit.
Nu era el asa de porc pe cat l-a facut ea sa fie.

2 06 2010
anton

ee…inetrese…contre politice…!!1e limpede!!bine boureanu e un hot dupa mine..iar doaman Firea…mis e pare de bun simt in general!!

2 06 2010
VreauUltimulLoc

Nu te contrazic de loc dar in situatia aceasta punctuala boureanu a fost un bou deci nu s-a dezmintit iar doamna Firea o mare proasta ceea ce a fost disonant.

Cat despre contrele politice si interese nu cred ca un modertor la o emisiune ar trebui sa vina cu preferintele sale personale cel putin nu asa pe fata ca e dovada de neprofesionalism.

Si nu in ultimul rand nu mai fa frate pe victima daca ai dat si tu, ca e harneala (http://www.123urban.ro/def/harneală) de tigan basit treaba asta si mie personal imi face e o scarba de mor.

2 06 2010
Georgescu Ionut

Ce-mi place ca se obosesc altii sa-si scrie opinia completa/detaliata fata de anumite subiecte.

Frumos scris,cam in stilul ala abordam si eu problema, bravo

2 06 2010
VreauUltimulLoc

De ce sa tin in mine, nu e mai bine sa ma racoresc?

3 06 2010
nastratin

madam gabriela si-a pierdut firea :)) si s-a bagat ca proasta in gura lupului. mie si mai jenant mi s-a parut actiunea antenei de a-l actiona in justitie pe boureanu care a fost mai putin bou decat ea vaca si corect, asteptarile sunt de la moderator.

intr-adevar, asemanarea cu animalele e gresita. prostia nu poate fi decat omeneasca.

hai ca i-ai balacarit bine. m-am amuzat.

4 06 2010
delaskela

firea nu doar ca s-a pierdut cu firea, a fost impoliticoasa…impardonabil pt un moderator…eu ii luam 25% din salariu, pe loc, si-mi ceream scuze fata de bou-reanu, chit ca si el nu s-a lasat mai prejos…imi imaginez ce poate iesi dupa o astfel de cearta…le-as fi spus sa si ia o camera pe undeva, sa se lamureasca

7 06 2010
nastratin

impoliticoasa, bai scriitoru’ lu peste, asa se spune?
ca sa nu mai spun ca e un eufemism in cazu’ lu madam firea
ai de capu nostru.
ti pup sorine, analfabetule.

4 06 2010
vreauultimulloc

Ce crezi ca nu isi luau?
=))

Lasă un răspuns

