Maraton la orizont

27 05 2010

Tocmai am aflat de un nou motiv de asudat în grup organizat.

Înca nu m-am inscris dar poate e cineva interesat să se înscrie cât mai e taxa 35 ron.(există și semimaraton pentru cine nu se încumetă la 42 km)

Deci noul obiectiv este participarea la maraton Ciucas Trail Running și terminarea  cu un timp mai bun ca la maratonul anterior (sub 7 ore).

Prima etapă înscrierea, fac calcule și dacă nu se suprapune cu nimic gen nunți botezuri I am in.

Etapa a doua: antrenament și poate achiziționare echipament la care sunt restant (cred că îmi iau colanți :D) .

Două luni, ar fi ceva timp.

Acțiuni

Information

5 responses

28 05 2010
volent

ceee??? sa mai dau si bani si sa-mi iasa sufletul? esti nebun:)))))))))))))))))

28 05 2010
VreauUltimulLoc

Dai bani sa iti dea o apa pe drum si sa aiba cine sa te culeaga daca lesini sa iti iasa sufletul e gratis :D.

28 05 2010
volent

ah..acum am „cetit” de colanti:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

29 05 2010
anton

mult succes!!

30 05 2010
VreauUltimulLoc

Multumesc

Lasă un răspuns

