Bă nu mai pot, voi nu înțelegeți că nu mai pot???

21 05 2010

În ciuda optimismului meu debordant și a razei de soare care mă bate veșnic în frunte când privesc curcubeul lui crash doar că la mine apare zilnic (sunt singurul om hărțuit de un curcubeu). Unde rămăsesem?

A da, deci mai vine câte o zi d-aia de îmi vine boala. Bă nu vă mai suport de loc. Adică nu pe voi așa ca oameni, nu nu e asta. Nu vă mai supor ca membri ai acestei societăți de căcat.

Îmi vine să mă fut în toate orânduirile voastre social. Să vă iau sloganul munca e brațară de aur și să îl sculptez în granit de la borduri. Apoi să îl prind pe primul care zice asta și îl prind repede că aștia muncitori sunt în general bolnavi și sedentari. Îl pun în poziția lui obișnuită de pupat șeful în cur și îi implementez asemeni unei proceduri de lucru întreg mesajul. Mesaj făcut cu gândul și la membrii mai puțin acuți în vedere ai turmei. Adică cu scris mare ca să nu exagerăm cu metaforele pe lângă sugestia de cur.

Bă ce pula mea treabă am eu cu superficialitățile astea de le zice bijuteri? Bă eu nu port bijuteri așa că brățara asta îmi e la fel de utila ca și liftul în clădirile ce au sub 10 de etaje. Să muncească Guță frățiorul meu și simona senzual. Bă eu nu sunt făcut pentru muncă eu sunt un filozof un sportiv și un artist.

Așa o lene mare am avut azi că nu știu nici o unitate de măsură care să o cuprind. Un Giga de lene e puțin spus un Tera e tot puțin. Mi se închideau ochii mai des decat îmi bătea inima, bine asta nu e mare lucru ca și aia bătea așa la 4-5 minute. Mie când îmi e lene mi se încetinesc funcțiile corpului. Când îmi e lene nu pot să mă plictisesc. Pentru că gândurile se mișcă atât de lent încât Buddha ar fi gelos. Osho în persoana ar introduce metoda mea de meditație prin lene în cele câteva sute de metode ale lui și ar pune-o prima.

Bă voi nu înțelegeți că eu am nevoie să câștig la loto? Eu am nevoie să fiu răpit de o nație superioară și să mă ducă la ELE pe planetă, acolo unde se comunică doar prin telepatie și se creează cu puterea gândului. Bă rutina pe mine mă omoară cu zile. Eu o sa inventez modelul popular ce nu se repetă și o să brodez cu el o ie d-aia. V-am spus că sunt creator.

Simt că e o conspirație în jurul meu, ăștia toți vor să mă țină aici în matrice că le e frică de capacitățiile mele. Eu cred că sunt alesul, hopa tocmai am văzut o anomalie. A trecut o pisică de două ori pe lângă mie. Bă eu vă rescriu codul că m-am săturat de mizeria asta. Nu vă mai suport așa de proști, proști organizați.

Să vină la mine primul mason al lumii să îi fut două capace după ceafă și să îl aduc cu picioarele pe pământ să vina apoi Papa să îmi dea cheile de la biblioteca fermecată și să facem lumină și pe acolo.

Deci nu mai merge cu sclavageala asta.

Bă și îmi era așa un rău azi de sf. Elena mă durea stomacul într-un stil așa dubios. În partea dreaptă, ce ficatul meu e acolo nu pot să îmi dau seama. Oricum a fost ceva dacă după 3 feluri de prăjituri, cipsuri si alune, stropite din belsug cu toate tipurile de suc inclusiv cola tot mă mai durea. I-am și zis bă coaie dacă mai faci figuri ma duc la mașină și bag antigel. Se pare că și la ăsta tot cu amenințări merge că la scurt timp am început să mă simt bine.

Nu puteam să trag aer în piept, cred că aveam 2 atmosfere în piept. Când înspiram zici că arhivam. Unde e mă mașina aia a timpului să mă întorc fix când s-a pus prostul ăla pe inventat motorul cu abur. Bă deci am identificat momentul trebuie să opresc revoluția industrială. Ți-ai dreac cu plasmele voastre și cu monitoarele HD că nu văd nimic pe căcatul ăsta de monitor mare de nu are loc pe birou. Știu, știu pot să măresc fontul și punctul și pe pizda măsi. Bă eu nu vreau să măresc nimic nu mai zic că și muia asta de windows 7 s-a trezit să facă update-ul curului, de acum cica sunt o victima a contrafaceri de software.

V-am zis că sunt chinuit. Bă am găsit mai multă înțelegere la un sistem de operare decat la voi. D-ăștia sunteți, vă căcați toți pe voi pentru un câștig la loto. Ce e mă pentru voi câteva milioane de euro acolo?

Bă eu dacă e să îi câștig nu mă apuc să creez imperii. Nu coaie, nu deranjez pe nimeni, îmi văd modest de trai. Adică îmi revendic dreptul la lene și la un trai decent.

Simt că aș putea să descopăr ceva important pentru noi toți dacă mă lasați câteva luni să mă odihnesc.

Vă întreb ultima oara îmi dați mizeria aia de câștig sau îmi bag …. și continui să îmi irosesc 8 ore pe zi din viață?

Nu mai fiți bășiți așa că nu stați voi în banii ăia.

Să vă fut că sunteți chitroși ca Hagi T. Trebuie să pitesc pisicile din fața voastră că le lăsați fără coadă. Nu vă mai înghit gata. Niște oameni fără suflet. Aveți noroc că mâine e sâmbătă și are timp să îmi mai treacă ciuda că altfel eram în pădure la prima oră să îmi fac o ceată de haiduci. Eram primul haiduc vegetarian.

Acțiuni

Information

6 responses

22 05 2010
Crash

bai, am ras de s-au trezit vecinii si s-au apucat sa ma injure mai ceva ca pensionarii pe boc, pe base si clica lor. :))
In primul rand, nu te lua de curcubeul meu ca l-am facut sfant! 😛 in al doi-lea rand, tu muncesti doar 8 ore pe zi??? Bai, esti norocos tare. Adica sa inteleg ca pierzi 8 ore acolo, inca 2 sau 3 in trafic, inca 1 pe la hipermarket si gata? Ma si cu timpul ramas ce faci? Si tot tu te plangi? 😀

In al ‘nspe-lea rand, hai la o bere mai pe seara daca ai chef.

22 05 2010
VreauUltimulLoc

Lucrez cam 9 ore si o ora pauza nu stau in trafic si nu pierd timp la supermarket :)). In restul timpului fac sport, desenez, scriu mai vad un film mai dau o buca. Na ca baietii.
Nu promit nimic cu berea dar retin ideea.

23 05 2010
candyyshop

bah, tu esti cu capu’. asta e de bine.
nu esti sportiv, ca iti place in lalele. sa te duci din dormitor pana in bucatarie nu e sport.
si eu cred ca e o conspiratie, da’ io zic totusi ca e mai prudent sa nu spunem lumii despre asta; la Sapoca au locuri libere. eventual infiintam o societate secreta, fie si in padure, daca vrei tu.

23 05 2010
VreauUltimulLoc

Pe mine nimeni nu ma duce la nebuni ca sunt toti aici :)). Eu sunt singurul om sanatos mintal si neinteles de asemenea.

24 05 2010
candyyshop

Evident, nu te contrazic!

25 05 2010
volent

bre, ce-ai bre cu liftul care zici matale ca e nefolositor la blocurli da 4 etaje? eee….stii tu cat chin e sa urci 4 etaje? zilnic?
iar cu loto-ul , sa stii ca si eu sunt in aceeasi situatie cu mica deosebire ca eu ma revolt ca nu castig si fara sa joc la loto:)
da’ mi-ai uns ficatii cu postul asta. sa-t dea al de sus sanatate, ca in ziua aceasta grea de dupa mica pauza…m-ai luminat.:)))

Lasă un răspuns

